Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، منتظری در رابطه با اظهارات اخیر نزار زاکا، زندانی لبنانی که با آزادی مشروط آزاد شده است، اظهار کرد: اسناد و مدارک موجود است، اگر چنانچه لازم باشد هم اسناد و مدارک کافی در اختیار ما هست هم مصاحبه‌هایی که شده، فیلم‌ها و مستنداتی که وجود دارد وی افزود: ا امیدواریم که این اقدام ناجوانمردانه را شاهد نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور تصریح کرد: از کسی که با وساطت دولت لبنان و وساطت حزب الله از این فر صت استفاده کرده، بخشی از دوران محکومیت‌اش را اینجا گذرانده، بقیه‌اش را از آزادی مشروط استفاده کرده و به خارج از کشور رفته است امروز به جای تقدیر و تشکر از نظام قضائی و نظام جمهوری اسلامی، بسیار اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌بینیم.

منتظری گفت: اگر زاکا بخواهد ادامه دهد دستگاه قضائی هم اسناد و مدارکی را که دارد رو خواهد کرد و بعد معلوم می‌شود که چه کسی دروغ گفته است.

نزار زاکا، زندانی لبنانی- آمریکایی بود که اخیراً با آزادی مشروط او موافقت شد و به لبنان بازگشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زاکا دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باقرزاده در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی که در سالن جلسات هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال در خصوص موقوفات، مشکلات تثبیت مالکیت و اختلاف نظرات وجود داشت که در حال حاضر با درایت مدیران استانی و همدلی مثال‌زدنی به ویژه شوراهای قضائی خوزستان و مدیران مربوطه که در این زمینه دخیل بوده‌اند، تثبیت سند صورت گرفت و بنده قدردان آنها هستم.

مدیرکل اسناد و ثبتی اوقاف و امور خیریه گفت: امید است تحول‌هایی که در یک سال و نیم اخیر در تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی به ویژه املاک و اراضی وقفی اتفاق افتاده ادامه‌دار باشد تا ما بتوانیم شاهد اتمام و پایان تثبیت مالکیت موقوفات استان خوزستان در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 6086608

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد