Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:10:23 GMT

اعزام 749 مددجوی زنجانی به اردوهایی زیارتی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۰۱۷

اعزام 749 مددجوی زنجانی به اردوهایی زیارتی

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: اساس کار ما در حوزه‌های مختلف کمیته امداد به‌ویژه در حوزه فرهنگی تمسک به قرآن و اهل‌بیت (ع) است.
وی افزود: اگر با رفتار قرآنی به زندگی نگاه نکنیم و تفکر قرآنی نداشته باشیم، شیطان ما را به قربانگاه هوی و هوس خواهد برد.
صفری با تاکید به اینکه اگر قرآنی نشویم یقینا قربانی خواهیم شد، گفت: دروغ، تهمت، غیبت ،بی‌حجابی و بدحجابی حاصل فاصله گرفتن از قرآن و سیره ائمه معصومین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نقش خانواده در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: بالاترین سنگری که باعث مقاومت در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌شود، خانواده است و ازچهار نوع خانواده، متلاشی، متزلزل، متعادل و خانواده متکامل که داریم، خانواده متکامل خانواده قرآنی است و این خانواده بهترین و محکمترین سنگر در برابر آسیب‌ها است.
مدیرکل کمیته امداد خانواده را جایگاه آرامش خواند و افزود: در خانواده‌های متکامل انسان‌هایی پرورش می‌یابند که برای جامعه تاثیرگذار هستند.
صفری با تاکید بر اینکه قرآن کتاب زندگی و تربیت است، گفت: احترام به پدر و مادر از تاکیدات قرآن است و اگر رفتارمان متناسب با قرآن باشد و سیره علوی را در زندگی خود الگو قرار دهیم، در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم شد.
وی توجه به سیره اهل‌بیت(ع) در کنار قرآن را تکمیل کننده رفتار انسان دانست و گفت: نگاه اهل‌بیت آرامش روان ایجاد کرده و زندگی را طیب و طاهرمی‌کند، لذا باید فرصت زیارت را غنیمت شمرده و زیارت با معرفت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.
این مسئول به برنامه‌های زیارتی در راستای پرورش معنوی مددجویان اشاره کرد و افزود: 749 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون به اردوهای زیارتی مشهد مقدس ،قم و جمکران اعزام شدند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زنجان ایکنا زیارت مشهد قم جمکران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد

محمد حسن توشکان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این برنامه به منظور گرامیداشت رشادت‌های معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت با حضور اقشار مختلف مردم شهر آبدان در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت معراج آبدان بیان کرد: در این محفل نورانی قاری نوجوان ممتاز شهرستانی برادر سید علی حسینی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

وی در ادامه افزود: مؤسسه قرآن و عترت معراج شهر آبدان در طول سال با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت تدبری قرآن در مساجد و محافل، با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با مفاهیم قرآنی اقدام به برگزاری محافل قرآنی با همکاری، فعالان قرآنی شهر آبدان، امور فرهنگی مسجد امام حسین (ع)، کانون فرهنگی خورشید ولایت و کانون تخصصی قرآن کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برگزار می‌کند.

کد خبر 6100192

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران قزوین
  • آموزش پیش از ازدواج و خانواده به بیش از ۶ هزار زنجانی ارایه شد
  • شکسته شدن سد عدم اعزام زائران عمره به همت دولت سیزدهم
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند