Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته روزنامه اوجوگو پرتغال دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا و گلر فعلی تیم فوتبال پورتو که در ماه می دچار حمله قلبی شد، امروز (پنجشنبه) به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد.

آنطور که در این گزارش اشاره شد، کاسیاس قبلا با رئیس باشگاه فعلی خود، صحبت کرده است و پس از پایان کارش، در ساختار مدیریتی پورتو کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیاس ماه می‌ در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شد. او در بیمارستان در پورتو بستری و در بیمارستان بستری شد. پنج روز بعد این دروازه بان از بیمارستان مرخص شد، سپس گفت که پس از عمل جراحی چند هفته یا ماه استراحت خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه ها، ممکن است پورتو جان لوئیجی بوفون دروازبان سابق تیم ملی ایتالیا را جایگزین کاسیاس کند.

این دروازه بان قبل از پیوستن به پورتو به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۱۵، بیش از ۷۰۰ بازی برای تیم مادرید در ۱۵ فصل انجام داده بود.

او با رئال مادرید موفق به کسب سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، و همچنین در ۱۶۷ بازی ملی دو قهرمانی اروپا و یک قهرمانی جام جهانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

راموس بهترین بازیکن ملی پوش اروپا شد

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد

‌علت نیمکت‌نشینی ایسکو فاش شد

انتهای پیام/

کاسیاس امروز بازنشسته می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاسیاس پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند

آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن هشدار نسبت به وضعیت صندوق‌های بازنشستگی کشور با بیان اینکه اگر شیوه‌های فعلی اصلاح نشوند، چالش‌های بزرگتری در راه هستند، گفت: «در نظام تصمیم‌گیری ما افرادی هستند که شخصاً آدم‌های محترمی هستند، اما صلاحیت تخصصی در زمینه اقتصاد توسعه ندارند. آن‌ها با مافیای رسانه‌ای شان از ضعف اندیشه‌ای افراد کارشناس استفاده می‌کنند و می‌گویند ما را با کشور‌های صنعتی مقایسه می‌کنند و می‌گویند آن‌ها هم اصلاحات پارامتریک و افزایش سن بازنشستگی هم دارند. ولی نمی‌گویند نرخ مشارکت نیروی کار در آن کشور‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد است.»

فرشاد مؤمنی گفت: «مرکز آمار گزارشی منتشر کرده و می‌گوید از کل جمعیت فقیر ایران ۸۹ درصد شان شاغلین سابق و لاحق هستند، این عدد تکان‌دهنده است! یعنی بیکار نیستند، ولی شغل‌هایی دارند که از نظر بازدهی درآمدی، قادر به تکافوی حداقل نیاز‌های اساسی‌شان نیست.»

اگر شما از کلام پیامبر می‌فهمید که فقر از هر دری که وارد می‌شود ایمان از آن در خارج می‌شود، ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید و ریشه‌های اصلی مساله را بفهمید!

بیش از ۵ سال است که می‌گوییم که گزارش‌های رسمی که منتشر شده حکایت از این دارد که به سوی یک روند قهقرایی به سمت فقر دائما رو به افزایش و عقب ماندگی دائما رو به افزایش حرکت می‌کنیم. شاخص‌های بهره وری کل عوامل تولید و روند‌ها و شاخص پیچیدگی اقتصادی و رابطه مبادله، از ناتوانی فزاینده سیستمی برای مواجهه خردورزانه و موثر با مساله فقر حکایت می‌کند.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم