Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مجتبی چابک، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت:  مردم منطقه کوهستانی و سخت گذر چشمه موز ساعت ۱۰ صبح امروزبا مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول تماس گرفتند و شکم درد مادر باردار ۲۱ ساله را اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط اورژانسی این مادر باردار یک بالگرد اورژانس به همراه یک تیم درمانی به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چابک بیان داشت: پس از فرود بالگرد هوانیروز مسجد سلیمان در منطقه تنگه چشمه عملیات درمانی برای این مادر باردار آغاز و  اقدامات درمانی اولیه صورت گرفت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول تصریح کرد: مادر باردار به بالگرد اورژانس هوایی دزفول منتقل، جهت اقدامات بالینی تکمیلی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شد.

انتهای پیام/م

بالگرد اورژانس ناجی جان مادر باردار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور