Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:39:37 GMT

معاون راهداری کشور: راه های روستایی ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۳۶۷

حیدر مطاعی روز پنجشنبه در بازدید از محورها و پروژه‌های در دست اجرای میانه، ساماندهی بیش از ۲ کیلومتر از خروجی شهر میانه با محوریت فرمانداری و همکاری شهرداری را از دیگر اولویت ها خواند و گفت: در این مسیر باندی احداث شده و نیاز اصلی ساماندهی این خروجی است.

وی تسریع در روند احداث پل قوری چای را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: طبق موافقت‌های بعمل آمده با پیمانکار اجرای این پروژه تسریع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطاعی در ادامه به بازدید از محور میانه، سرچم اشاره و اعلام کرد: باند دوم این مسیر در ۱۰ الی ۱۲ کیلومتر در دست احداث است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، آسفالت ریزی سطحی به قسمتی از محور میانه، فیروزآباد را از دیگر برنامه‌ها برای اجرا برشمرد و گفت: دولت در خصوص رفع نقاط حادثه خیز تلاش می‌کند اما وظیفه اصلی بر عهده رانندگان است که تابع جاده و مشخصات آن بوده و حداقل و حداکثر سرعت مطمئنه در مسیرها بویژه نقاط حادثه خیز را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان میانه هم در حاشیه این بازدیدها خواستار اتمام پروژه پل قوری چای، چهار خطه شدن محور میانه، سرچم، محور میانه، فیروزآباد و محور میانه، هشترود شد.

محمدرضا مشایخی روکش آسفالت جاده‌ها و راههای روستایی را از دیگر نیازها در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان برشمرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور که همراه با وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است با حضور در شهرستان میانه به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیر کل راهداری استان از پروژه‌های در دست اجرا از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیدن کرد.

۷۲۳۱/‏۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد