Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس احمدی و محمدی علیه السلام اعلام کرد: خنثی شدن یک حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) صحت ندارد و اساسا تکذیب می شود.

باسمه تعالی

حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان اهل بیت عصمت علیهم السلام در جنوب کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه مورخ ٢٢ خرداد ٩٨ به نقل از نایب رییس محترم کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر گردیده و موجب نگرانی محبان ساحت نورانی امین ولایت حضرت شاهچراغ علیه السلام شده است، روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس ضمن تکذیب خبر فوق و شایعه‌ی حمله‌ی تروریستی خشن به حرم مطهر به اطلاع می‌رساند علیرغم آنکه کشور عزیزمان همواره هدف تهدیدات امنیتی عناصر معاند و بدخواهان بوده و هست، به لطف خداوند متعال و عنایات کریمانه‌ی حضرت، و همچنین تلاش و مجاهدت شبانه روزی و بدون ادعای نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، آستان مقدس تاکنون شاهد هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی نبوده؛ و آرامش مشهود و ستودنی بر فضای حرم مطهر حاکم، و روند خدمت رسانی و زیارت و توسل زائران و مجاوران گرانقدر در کمال آرامش و نظم برقرار است. به فضل الهی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان خاندان عصمت علیهم صلوات الله در جنوب کشور است.

از نخبگان سیاسی و فعالان فضای اجتماعی و رسانه‌ای نیز انتظار می‌رود هنگام بیان نظرات و نحوه‌ی اطلاع رسانی، جانب امنیت خاطر و آرامش قلب محبان اهل بیت علیهم السلام را در اولویت قرارداده و به تقویت خدمتگزاری بهتر، و امنیت و آرامش بیشتر حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی مدد برسانند.
انتهای پیام/م

تکذیب حمله تروریستی در شاهچراغ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟