Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:15:10 GMT

ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۴۷۸

ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه بوشهر آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویان این نهاد گفت: تاکنون سپاه استان بوشهر ۶۳۴ واحد مسکونی مددجویان ساخته و تحویل نیازمندان داده و اکنون ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی دیگر آغاز کرده است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مهم سپاه در محرومیت‌زدایی و تامین مطالبات نیازمندان اظهار داشت: از چهار سال گذشته سپاه نقش مهمی در رفع محرومیت نیازممدان داشته که تامین مسکن نیازمندان از اولویت‌های بخش محرومیت‌زدایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویان روستایی کمیته امداد خبر داد و افزود: تاکنون سپاه استان بوشهر 634 واحد مسکونی مددجویان ساخته و تحویل نیازمندان داده  است.

لطفی از اجرای فاز دوم ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان با همکاری سپاه خبر داد و بیان کرد: ساخت 700 واحد مسکونی  ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر با همکاری سپاه امام صادق(ع) و  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 195 واحد مسکونی توسط  سپاه ساخته و تحویل مددجویان شده افزود: از 700 واحد مسکونی ویژه نیازمندان تاکنون حدود 30 درصد آن ساخته و تحویل شده و مابقی بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا شش ماه  دیگر همه این واحدها به اتمام و تحویل مددجویان می‌شود.

مسکن مددجویان در 300 روستای استان بوشهر ساخته شد 5252 واحد مسکونی مددجویا ن بهزیستی با مشارکت سپاه ساخته می‌شود 1000 واحد مسکونی با مشارکت سپاه در روستاهای استان بوشهر ساخته می‌شود

لطفی با بیان اینکه مشکل مسکن مددجویان روستایی استان بوشهر تا دو سال آینده رفع می‌شود خاطر نشان کرد:همکاری سپاه و استانداری بوشهر در ساخت مسکن  مددجویان کمیته امداد استان بوشهر سبب شده تا 30 سال آینده  مستضعفان استان  مشکل مسکن نداشته باشند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است