Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته در یکی از کانال‌های کاریابی یزد، یکی از موسسات در بخش توضیحات درخواست نیرو، ذکر کرده بود که الزاما فرد متقاضی، لر نباشد.

این امر با واکنش عموم جامعه درخصوص توهین به قوم لر و جلوگیری از فعالیت آنها روبه‌رو شد. در این میان، محمد شریعتمدای (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از تعلیق کاریابی متخلفی که با توهین به قوم بزرگ لر اقدام به انتشار اگهى استخدام با توضیحاتِ "لر نباشد"!! کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حساب توییتری خود نوشت: ‌رنگین کمان ‎اقوام مذاهب و ادیان از زیبایی‌هاى ایران است،که هر از چندگاهى با تیشه جهل یا عناد زخم مى‌پذیرد، اما باز خود را ترمیم و شیرازه مستحکم ‎میهن مى‌ماند.

کاریابى متخلفى که با توهین به قوم بزرگ لر اقدام به انتشار اگهى استخدام با توضیحاتِ لر نباشد!! کرده بود، ‎تعلیق شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قوم لر وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واکنش رسول جعفریان به مهاجرت نخبگان: این فاجعه است و‌ ای کاش درست نباشد!
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد