Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:13:19 GMT

گودرزی: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۷۰۸۵

گودرزی: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام

وینگر فصل گذشته پارس جنوبی جم می گوید طی روزهای آینده تیم خود برای فصل آینده را انتخاب می کند.

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایطش در لیگ هجدهم عنوان کرد: لیگ هجدهم واقعا لیگ سختی بود. سالی پر از فراز ونشیب که در پارس جنوبی بسیار اذیت شدیم. مشکلات مالی واقعا مارا اذیت کردم اما با همه خوبی ها و بدی هایش گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر که توانستیم با تمام مشکلات تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و هواداران جمی خوشحال شوند.


وی درباره اینکه قراردادش با پارس جنوبی تمام شده و تصمیمش برای فصل اینده چیست، تاکید کرد: من بازیکن ازاد هستم. چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دریافت کردم اما هنوز تصمیمی نگرفتم.دوست دارم بهترین انتخاب را داشته باشم تا فصل خوبی را پشت سر بگذارم.


هافبک پیشین پارس جنوبی که رابطه خوبی با فراز کمالوند دارد درباره احتمال ماندنش در این تیم خاطرنشان کرد: اقافراز مربی من بوده و با او رابطه خوبی دارم. به او بابت حضور در پارس جنوبی تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. صحبت هایی با مدیران باشگاه پارس جنوبی انجام داده ام اما هنوز چیزی مشخص نیست و انشاالله طی روزهای آینده تصمیم گیری می کنم.


گودرزی در پایان افزود: مهم ترین مساله ای که در پارس جنوبی باید حل شود، مشکلات مالی است. ما هنوز از سال گذشته بیش از 50 درصد طلبکار هستیم و انشاالله مسئولان حمایت کنند تا این تیم خوب شرایط بدتری را تجربه نکند. آقای رضاییان در طول چند سال گذشته زحمات زیادی برای پارس جنوبی کشیده و پارسال نیز همواره در شرایط سخت کنار تیم ماند. شک ندارم اگر مشکلات حل شود با مدیریت خوب ایشان پارس سال بعد روزهای خوبی را سپری می کند.

شهرام گودرزی نقل و انتقالات 1398 پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها شهرام گودرزی نقل و انتقالات 1398 پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده

خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم