Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت و تیم‌های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، پس از اعلام مرکز تجسس و نجات استان هرمزگان به نیروی دریایی ارتش و درخواست این مرکز مبنی بر امداد رسانی به شناورهای حادثه دیده در دریای عمان، منطقه یکم این نیرو با دریافت اخبار تکمیلی و موقعیت تقریبی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت و تیم های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، با توجه به فاصله شناورها از ساحل ایران، یک شناور غیر ایرانی نزدیک به محل حادثه قبل از سایر نیروهای امدادی در محل حضور یافته و پس از دریافت خدمه شناور اول، آنها را به کشتی‌های امداد و نجات ایرانی تحویل داد که ملیت آنها در حال بررسی است.

گفتنی است، چگونگی حادثه و ابعاد آن توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است اما اخبار غیرموثق حاکی از وقوع حریق بر روی عرشه شناورها است و ظاهراً هر دو شناور حامل میعانات گازی بوده‌اند.

شایان ذکر است، نیروی دریایی ارتش، همواره نهایت تلاش خود را برای امداد بشردوستانه فارغ از ملیت نفرات مستقر در شناورها و مالکیت شناورها و محموله به کار خواهد بست.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: امداد و نجات ایران جمهوری اسلامی روابط عمومی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه ۷ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب