Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان‌طور که می‌دانید در دفاتر، شرکت‌ها و اماکن تجاری حجم تماس‌های تلفنی، با تماس‌های خانگی متفاوت است و با وجود کارمندان زیاد مدیریت تماس‌ها کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، حتماً شما هم در هنگام تماس با شرکت‌ها، با تلفن گویایی که داخلی‌های مختلف را معرفی می‌کند، مواجه شده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت از طریق دستگاه سانترال قابل بهره‌برداری است، علاوه بر این قابلیت مدیریت آسان تماس‌های تلفنی مهم‌ترین قابلیت دستگاه سانترال است. شاید شما هم‌اسم سانترال پاناسونیک ۸۲۴ را شنیده باشید که یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ایران است که در اکثر دفاتر کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سانترال دستگاهی مخابراتی است که خطوط شهری را در خود جمع‌آوری می‌کند و تعداد بیشتری داخلی ارائه می‌دهد تا همه کارمندان بتوانند از تلفن استفاده کنند. از طریق دستگاه سانترال می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید و با هزینه‌ای اندک و تهیه چند خط تلفن شهری، برای همه کارمندان خط تلفن راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، با وجود اعمال محدودیت برای هر داخلی می‌توانید هزینه قبوض تلفن خود را نیز کاهش دهید.

در ادامه قصد داریم دو مدل دستگاه از پرفروش‌ترین سانترال‌های برند پاناسونیک را معرفی کنیم:

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS۵۰۰

سانترال پاناسونیک NS۵۰۰ دستگاه سانترال تحت شبکه این برند است. این دستگاه به‌صورت دیفالت دارای ۶ خط شهری، ۱۶ داخلی آنالوگ و ۲ داخلی دیجیتال (قابل ارتقا تا ۴ داخلی به‌صورت DXDP) است. امکان دیزای دو کانال و قابلیت نمایش کالرآیدی برای همین تعداد خط شهری به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه وجود دارد. حداکثر تعداد داخلی‌های این دستگاه تا ۲۸۸ کاربر (۱۶۰ داخلی با DXDP و ۱۲۸ داخلی SIP و IP) است و اگر نیاز شما بیش از این تعداد است باید به سراغ دستگاه‌های با ظرفیت بالاتر پاناسونیک بروید. این دستگاه توسط کارت KX-NS۵۱۳۰ به سه کابین KX-NS۵۲۰ متصل می‌شود تا به حداکثر ظرفیت خود برسد.

با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید تنوع بالایی از داخلی‌ها شامل داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال، SIP و داخلی‌های بیسیم دکت را در مجموعه خود راه‌اندازی کنید. به دلیل وجود همین تنوع داخلی‌ها، کلیه تلفن‌های پاناسونیک مانند تلفن‌های آنالوگ مانند KX-T۷۷۰۵ یا KX-TS۸۸۰، تلفن‌های هایبرید مانند KX-T۷۷۳۰، تلفن‌های دیجیتال مانند KX-T۷۶۶۵ یا KX-DT۵۴۶، تلفن‌های تحت شبکه سری NT مانند KX-NT۳۴۶ و تلفن‌های sip مانند UT-۲۴۸ و تلفن‌های دکت نظیر KX-TCA۳۶۴ در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. پشتیبانی از تکنولوژی VOIP به شما اجازه می‌دهد با سایر شعبات و دفاتر خود در هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزینه تلفن و با استفاده از شبکه IP، ارتباط داشته باشید.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA۱۰۰

دستگاه سانترال TDA۱۰۰ از جمله سیستم‌های پرظرفیت برند پاناسونیک است که به‌صورت پیش‌فرض هیچ خط داخلی و شهری روی خود ندارد. این دستگاه دارای ۵ اسلایت جهت نصب کارت‌های شهری و داخلی است. کارت‌های داخلی این دستگاه نهایتاً ۸ تایی و ۱۶ تایی است و کارت‌های شهری آن شامل کارت شهری آنالوگ ۱۶ تایی و کارت PRI ۳۰ تایی است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از یک مجموعه ۲۵ تا ۱۵۰ نفره را با توجه به ظرفیت و کارت‌های نصب شده دارد.

شما می‌توانید به‌راحتی و با تعویض CPU دستگاه آن را به دستگاه KX-TDE۱۰۰ تبدیل کنید که تفاوت آن با مدل فوق در تحت شبکه بودن آن است. با نصب کارت KX-TDA۰۴۱۰ برنامه‌ریزی این دستگاه‌ها از طریق شبکه امکان‌پذیر می‌شود. سانترال TDA۱۰۰ به دلیل نداشتن قابلیت IP و عدم پشتیبانی از کارت DSP نمی‌تواند از پروتکل سیپ پشتیبانی کند به‌طورکلی هیچ یک از قابلیت‌های یک مرکز تماس حرفه‌ای بر پایه ویپ را ندارد و فقط برای راه‌اندازی خطوط شهری آنالوگ و راه‌اندازی خطوط داخلی بر بستر مخابرات مناسب است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاناسونیک تلفن سانترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد