Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنوشت نامه ترامپ به آیت الله خامنه ای که توسط آبه شینزو به ایران آورده شده است در تصاویر و عکس های زیر مشخص است.

تصاویر منتشر شده از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، روایتگر سرنوشت پاکتی است که در یک تصویر بر روی میز و در تصویر دیگر در کنار «آبه شینزو» قرار داشت.

نخست وزیر ژاپن در ابتدای این دیدار خطاب به مقام معظم رهبری گفته است: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم و رهبر انقلاب نیز خطاب به نخست وزیر ژاپن می‌گویند: من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی این تحلیل را ارائه کردند که نامه موجود در تصاویر دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب همان پیامی است که شینزو آبه از طرف ترامپ آورده و حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز آن را نپذیرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آبه شینزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش مشرق، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، ۴۰ عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و ۱۴ عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است. این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیأت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد.

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد. این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند. در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار(ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود. «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است. قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز ۱۹ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟