Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار استقلالی‌ها سخت شد؟

طرفداری- آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی استقلال عملکرد بسیار خوبی را در دوره حضور کوتاهش در استقلال داشت و به سرعت هواداران این تیم را مجذوب خود ساخت اما خبرها حاکی از حضور وی در کشوری غیر از ایران است.

به نقل از سایت آفریقایی sowetanlive، جان کومیتیس، ماک باشگاه کیپ تاون سیتی، وقتی قرارداد قرضی آیاندا پاتوسی، بازیکن مستعد آن‌ها با استقلال به پایان برسد او را خواهند فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتوسی 26 ساله نیم فصل دوم را در تیم استقلال سپری کرد. او در 17 بازی موفق به ثبت 4 گل و 5 پاس گل شده است. 

مالک باشگاه کیپ تاون در این باره گفت:

پاتوسی مطمئناً باشگاه دیگری را انتخاب خواهد کرد. ما همچنان در انتظار پیشنهادهای بهتری هستیم. هنوز 2 سال از قرارداد او با ما باقی مانده است. 4 باشگاه خواهان او هستند.

تیم‌های عربستانی بیشترین تمایل را به جذب او دارند. او می‌خواهد که در خارج از آفریقای جنوبی بازی کند و ما نمی‌خواهیم در مقابل آرزوهای او بایستیم. او به هیچ باشگاهی در آفریقای جنوبی ملحق نخواهد شد چراکه تمایل بسیاری برای بازی در خارج از کشور دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در هفته های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم هایی متشکل از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده اند.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!