Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@15:23:35 GMT

اتفاق تلخ نقل وانتقالاتی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۲۳۱

اتفاق تلخ نقل وانتقالاتی در پرسپولیس

در حالی که اینروزها خبرهای گوناگونی از جذب بازیکن توسط تیم‌های مختلف لیگ برتری به گوش می‌رسد، یک باشگاه از همیشه کم‌خبرتر است.
به گزارش صدای ایران از بانک ورزش بنا بر شنیده‌ها، برانکو دو لیست کتبی و شفاهی به باشگاه پرسپولیس ارائه داده که لیست اصلی را کتبی و نفرات جایگزین را شفاهی اعلام کرده است. این در حالی‌ست که مسوولان نقل‌وانتقالاتی باشگاه که در این امر هیچگونه تجربه و تبحری ندارند، نه تنها در جذب بازیکنان فهرست کتبی برانکو ناکام بوده‌اند، بلکه حتی با اسامی حاضر در لیست دوم هم تا این لحظه نتوانسته‌اند توافقی حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
منابع خبری بانک ورزش خبر می‌دهند که لیست اصلی برانکو اغلب شامل مواردی مانند تمدید قرارداد بازیکنان اصلی، تعیین تکلیف بازیکنانی مانند بیرانوند و علیپور و معرفی جایگزین آنها در صورت جدایی، حفظ محمد نادری، تمدید قرارداد شجاع خلیل‌زاده و در یکی دو پست جذب بازیکنان جدید است که به‌نظر می‌رسد گروه آخر جذب تیم‌های رقیب شده‌اند و دیگر کاری از دست باشگاه ساخته نیست. از طرفی لیست شفاهی که اعتباری در حد لیست اصلی ندارد، بیشتر شامل بازیکنان جوان‌تر و پدیده لیگ می‌شود که برای جلوگیری از بازارگرمی، اسامی آنها منتشر نخواهد شد. با این‌همه اما همین کار ساده نیز تا این لحظه انجام نشده تا علاوه بر هواداران، بازیکنانی قدیمی این تیم نیز به شدت از بی‌توجهی مدیریت شاکی باشند.
در کنار اینها طی روزهای آینده خبرهای نقل‌وانتقالاتی بدتری نیز در بانک ورزش به گوش هواداران پرسپولیس خواهد رسید که اوج ناکارآمدی منصوبان وزارت ورزش در این باشگاه را نشان خواهد داد. خبر مربوطه البته مربوط به سرمربی کروات پرسپولیس نیست، اما در خصوص برانکو نیز هنوز اتفاق مثبت جدیدی رخ نداده است و همه چیز در حد حرف است. 
این خلاصه‌ای از وضعیت تیم نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس است که مدیریت باشگاه معتقد است چراغ خاموش حرکت می‌کنند اما نه تنها خاموش است، که کوچکترین نشانه‌ای از حرکت در آن دیده نمی‌شود. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نقل و انتقالات پرسپولیس فوتبال صدای ایران ایران صدا برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس