Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:46:57 GMT

رویکرد وزارت کشور، تقویت احزاب است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۳۶۰

رویکرد وزارت کشور، تقویت احزاب است

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: رسالت ما در وزارت کشور، تقویت احزاب است و رویکرد ما این است تا امکانات لازم را در اختیار احزاب قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جمال عرف در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان‌های قزوین برگزار شد بیان کرد: فعالیت احزاب در جامعه بسیار اهمیت دارد اما نوع نظام سیاسی به ما می‌گوید که احزاب وجود داشته باشند یا نه و این در حالی است که در نظام‌های ریاستی احزاب به رشد نمی رسند اما در نظام های پارلمانی احزاب نقش پر رنگ تری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید ببینیم متناسب با ویژگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی کدام نظام می‌تواند استفاده شود ولی داشتن تحرک برای پویایی احزاب در این شرایط ضروری است.

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: در وزارت کشور رسالت ما تقویت احزاب است و رویکرد ما این است تا امکانات لازم را در اختیار احزاب قرار دهیم.

عرف تصریح کرد: وزارت کشور دو وظیفه ذاتی از جمله سیاست داخلی و امنیت داخلی دارد که راهبری سیاست داخلی دولت با ماست که در این راستا برنامه‌های دولت به استان‌ها منعکس و ابلاغ شده است.

عرف یادآورشد: کارآمدی نظام برای ما مهم است اما باید فکر کنیم چرا در فرهنگ و اقتصاد نتوانستیم به گفته‌های خود عمل کنیم و همچنان برخی وعده‌ها عملی نشده است.

معاون سیاسی وزارت کشور در ادامه گفت: با انسجام و حفظ وحدت می‌توان مسائل را حل کرد، اگر با هم باشیم دشمن عقب نشینی می‌کند و این وحدت در اتفاق آرا همه احزاب مبنی بر خروج آمریکا از برجام و عدم تعهد به توافقات با ایران، قابل مشاهده است.

عرف اظهارداشت: در شرایط حساس کنونی باید ثبات کشور حفظ شود و بدانیم که دشمنان با برخی کشورهای همسایه، ضد انقلاب توافق و دلارهای نفتی را هزینه کرده‌اند تا علیه نظام اسلامی توطیه کنند. اگر یک سال بتوانیم ایستادگی کرده، وحدت و انسجام و ثبات خود را حفظ کنیم و نگذاریم ترامپ میوه درخت انتخابات آینده اش را بچیند مطمین باشید وی عقب نشینی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در این شرایط همه باید نسبت به ظلم و ستم آمریکا روشنگری کنیم و هنرمند با زبان هنر، سیاسیون با زبان سیاسی، ورزشکاران در میادین ورزشی و احزاب در محافل حزبی از خوی تجاوز گری و ستمگری آمریکا بگویند.

وی بیان کرد: برای آنکه برای آیندگان شکست‌هایی مانند قرارداد ننگین ترکمانچای تکرار نشود امروز باید در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستیم و پشت سر رهبری اقتدار کشور را حفظ کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین نظام اسلامی وزارت کشور برجام ترامپ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است