Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز استان در حالی برگزار شد که هیچکدام از کاندیداها نظر اعضای مجمع را جلب نکردند و این جلسه با حاشیه‌های متعدد بی‌نتیجه ماند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان ورزشکاران، داوران، باشگاه‌ها و رؤسای هیأت‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه هر کدام از کاندیداهای رئیس هیأت تنیس روی میز استان به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند و سپس رأی‌گیری انجام شد.

گلایه از عدم دعوت پیشکسوتان برای حضور در جلسه!

یکی از کاندیداهای انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز استان بیان کرد: بسیاری از جوانان در پارک‌ها و گوشه‌ و کنار استان حضور دارند اما برای این‌ها چه کاری کردیم و به چه چیزی باید افتخار کنیم.

زهرا خسروی، استفاده از تجربیات را غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: پینگ‌پنگ استان برای پیشرفت نیاز به تکنیک، تجربه و فن دارد و برای رسیدن به مقصود باید از افراد با تجربه استفاده کرد.

وی از عدم دعوت پیشکسوتان ورزش تنیس روی میز استان به این مجمع گلایه کرد و گفت: اخلاق ورزشی باید در نظر گرفته شود و از پیشکسوتان دعوت صورت می‌گرفت.

انتقاد بدون حب و بغض سبب سازندگی می‌شود

یکی دیگر از کاندیداهای انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز خراسان جنوبی افزود: متاسفانه امروز بسیاری از انتقادها همراه با تخریب و توهین است؛ انتقاد بدون حب و بغض سبب سازندگی می‌شود.

علی علیزاده بیرجندی با بیان اینکه باید بدانیم در مورد ارتقای ورزش و تربیت و پرورش استعدادها چقدر تلاش شده است تصریح کرد: کیفیت همیشه در تمام برنامه‌ها مغفول مانده و کمیت مدنظر قرار گرفته و به دنبال آمار و ارقام هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش تنیس روی میز در استان ورزش مدال‌آور است گفت: انگیزه در هر کاری می‌تواند سبب پیشرفت شود و چقدر ما در بحث انگیزه ایجاد کردن مفید بودیم و باید پاسخگویی و قانون نیز مدنظر قرار گیرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز: 8 اردوی بین‌المللی ‌برای کسب سهمیه المپیک 2020 باید برگزار کنیمانتخاب هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به عنوان هیئت برتر استانی در بخش آموزشتوسعه هرچه بیشتر ورزش تنیس روی میز اصفهان باید عملیاتی شود

سرعت حرکت تنیس روی میز استان کُند است

همچنین یکی دیگر از کاندیدهای رئیس هیأت تنیس روی میز استان اظهار کرد: در سال‌های گذشته سرعت حرکت تنیس روی میز استان نسبت به سایر استان‌های کشور بسیار کُند بوده لذا با ایجاد همدلی و تقویت دوستی‌های فراموش شده و برای شتاب بخشیدن به ورزش تنیس روی میز استان وارد این عرصه می‌شوم.

حامد ولوی با بیان اینکه عدم توجه به مسائل فرهنگی سبب ظهور و بروز مشکلات می‌شود تصریح کرد: عدم بهره‌گیری از خرد جمعی و عدم بیان نظرات و پشت دیگران حرف زدن آسیب جدی به این رشته وارد کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد همدلی و وحدت در میان اعضای تنیس روی میز استان یکی از اهداف بنده است گفت: تلاش می‌شود از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و در صورت هرگونه کم کاری رودربایستی با کسی نخواهیم داشت.

این کاندیدا بیان کرد: تعویض رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان تا در رزومه و پرونده و شناخت کسی به یقین نرسیم انجام نمی‌دهیم و به شهرستان‌ها حتی بیشتر از مرکز استان توجه خواهد شد.

ولوی گفت: یکی از درخواست‌ها نیز احداث سالن تنیس روی میز با کیفیت در استان خواهد بود و بودجه به صورت عادلانه در استان توزیع می‌شود.

انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز خراسان جنوبی بدون نتیجه ماند

علی علیزاده بیرجندی یکی از کاندیداها در این جلسه به نفع حامد ولوی دیگر کاندیدای مورد نظر کناره گیری کرد و در پایان نظرات کاندیداها نیز رأی گیری برای انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز استان با حضور دو کاندیدا انجام شد که از 17 رأی ماخوذه زهرا خسروی 2 رأی و حامد ولوی چهار رأی کسب کردند و 11 رأی باطل اعلام شد.

بعد از اینکه هیچکدام از کاندیداها اعتماد اعضای مجمع را جلب نکردند برای دومین مرتبه رأی گیری صورت گرفت که در این مرحله نیز زهرا خسروی یک رأی و حامد ولوی پنج رأی کسب کردند و 11 رأی باطل بود.

هیچکدام از کاندیداها رأی اعتماد اعضا را کسب نکردند و علیرضا حمیدی رئیس پیشین هیأت تنیس روی میز استان ابقا شد تا دوباره فراخوان و ثبت نام از کاندیداها انجام و رأی گیری در جلسه دیگری صورت گیرد.

خودتان را زیر سوال نبرید!

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در پایان این رأی گیری گفت: از راه دور وضعیت استان را رصد می‌کنم اما احساس خوبی از این جلسه به من دست نداد.

بهنام حبیب زاده تصریح کرد: وقتی کاندیدایی در این جلسه انصراف می‌دهد و اگر رئیس مجمع حق اضافه را داد تا صحبت کند دیگر نباید به مباحث دیگری و حاشیه‌ای بپردازد.

وی گفت: اگر در گذشته 50 میلیون تومان کمک شده باید ببینیم چگونه این مبلغ را به 200 میلیون تومان برسانیم؛ شما با اینگونه رفتارها خودتان را زیر سوال می‌برید!

آخر و عاقبت مجمع انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز استان نافرجام بود!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: متاسفانه شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی یکی از کاندیداها بودیم؛ اتفاقات و اختلافات که در این هیأت صورت گرفته قبل از حضور من در این استان بوده و بعد از آمدن بنده تلاش شده وحدت و اتحاد در این هیأت باشد.

مهران سرپرست با بیان اینکه نه به کسی باج می‌دهیم و نه از کسی باج می‌گیریم گفت: صحبت ما در مورد قانون است اما عده‌ای به دنبال ماجراجویی هستند تا حوزه نظارتی را به خارج استان ببرند.

وی افزود: تلاش شده تصویر منفی استان در کشور نداشته باشیم که متاسفانه آخر و عاقبت مجمع انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز استان نافرجام بود!

نباید اختلاف میان دو نفر را به اعضای مجمع نسبت داد

چمنی نماینده ورزشکاران استان نیز خطاب به یکی از کاندیداها که بیان کرد در هیأت تنیس روی میز استان اختلاف وجود دارد و تلاش می‌ ‌کنیم تا این مشکلات و اختلاف‌ها نباشد گفت: اختلاف میان دو نفر در هیأت را نباید به تمام اعضای مجمع نسبت داد؛ اختلافی میان ما وجود نداشته و این توهین به همه افراد است.

وضعیت تنیس روی میز استان روی هوا است

همچنین امیرحسین عباسپور یکی از ورزشکاران تنیس روی میز استان نیز بیان کرد: متاسفانه به پیشکسوتان استان احترام گذاشته نشده و از آن‌ها برای حضور در این جلسه دعوت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه باید مسابقه‌ای باشد تا انگیزه‌ای برای تمرین نیز وجود داشته باشد افزود: طی یک سال گذشته هیچ مسابقه‌ای در استان برگزار نشده و چرا هیچکدام از کمک‌هایی که اداره ورزش از آن نام می‌برد به دستم نرسیده است!

عباسپور با بیان اینکه چرا به دنبال اسپانسر نیستیم و چرا نباید تیمی در لیگ برتر و لیگ دسته یک داشته باشیم گفت: متاسفانه وضعیت تنیس روی میز استان روی هوا است.

این ورزشکار تنیس روی میز استان تصریح کرد: بنده شش ماه در سالن بدون کف پوش تمرین کردم اما هیچکدام از مسئولان استان نیامدند بگویند شما چه مشکلی دارید؛ بنده جایزه 50 هزار تومانی و مدال و حکم از استان گرفتم ولی مدالی که بعد از گذشت دو هفته از مسابقات آن هم بدون بَند دادند.

عباسپور بیان کرد: ورزشکار حرفه‌ای روزی پنج ساعت تمرین می‌کند اما ورزشکاران در استان تمرین نمی‌کنند چرا که برای آن‌ها ضرر است.

دعوت کره جنوبی از ایران برای اردوی مشترک تنیس روی میز

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: کره جنوبی برای اولین بار از ایران اسلامی برای شرکت در اردوی مشترک تنیس روی میز دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بهنام حبیب زاده ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت تنیس روی میز خراسان جنوبی اظهار داشت: ورزش تنیس روی میز در کشور طی سال‌های گذشته حرکت رو به رشدی داشته است.

وی با بیان اینکه فدراسیون تنیس روی میز با همکاری و تعامل تمام استان‌ها حرکت موفقی داشته است گفت: در سال 97 مدال بازی‌های آسیایی جاکارتا را داشتیم که این اقدام ارزشمندی بود و کره جنوبی نیز برای اولین بار از ایران اسلامی برای شرکت در اردوی مشترک دعوت کرده است.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز در عرصه‌های قهرمانی، استعدادیابی و همگانی در حال توسعه هستیم افزود: هیچکدام از کاندیداها موفق به جلب اعتماد نشدند که شاید عدم برنامه مدون و عدم اعتبارات یکی از دلایل آن بوده است.

حبیب‌زاده تصریح کرد: به هرکدام از هیأت‌های تنیس روی میز شهرهای استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی صورت گرفته که شاید به دیگر استان‌ها چنین کمک‌هایی نشود لذا باید از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید از همدیگر حمایت کنیم و اتحاد داشته باشیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و مسیری برای رشد و پیشرفت هیأت تنیس روی میز استان فراهم کنیم.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر به جایی که هستیم بسنده کنیم به طور قطع موفق نخواهیم شد و باید با کوشش و تلاش و برنامه محور بودن به موفقیت برسیم.

برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزشی خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: آیین تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزشی استان روز شنبه 25 خردادماه ساعت 15 در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور و با حضور استاندار خراسان جنوبی و پخش مستقیم تلویزیونی برگزار می‌شود.
مهران سرپرست با بیان اینکه برای این آیین تجلیل مبلغی بالغ بر 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است گفت: 10 هیأت ورزشی استان تقویم کیفی خود را کامل نکردند و در صورتی که این هیأت‌ها تقویم کیفی نداشته باشند یک ریال اعتبار به آن‌ها داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع منابع مالی بر اساس نگاه و نظرات رؤسای ادارات است بیان کرد: حضور در لیگ‌های ملی یکی از سیاست‌های ما در سال جاری است و حدود 18 تیم استان آماده برای حضور در لیگ‌های ملی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بالغ بر 250 میز تنیس خریداری شده است افزود: همچنین امروز ده‌ها پروژه ورزشی در استان  در حال ساخت است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنام ریزی خراسان جنوبی از ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید جهانشاهی از ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اظهار داشت: طی سال‌های اخیر در اسناد بالادستی کشور موضوع بهره‌وری و رویکردهای ارتقای عوامل تولید در سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های عملیاتی کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گرفته است که در این زمینه می‌توان به سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری، سند تحول دولت مردمی، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه جامع بهره‌وری کشور و قوانین پنج‌ساله برنامه توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی (برنامه چهارم، پنجم، ششم و هفتم) اشاره کرد.

وی افزود: نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری در راستای افزایش مشارکت دستگاه‌های اجرایی کشور در حرکت ملی بهره‌وری و تحقق رشد اقتصادی هدف، در بند اول سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله هفتم ابلاغی مقام معظم رهبری تدوین و توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در شهریورماه 1402، ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی تصریح کرد: در همین راستا با عنایت به اینکه توجه به حل مسائل کلیدی استان، در قالب شاخصه اصلی در اجرای نظام نامه مزبور مطرح است، سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به عنوان یک سازمان تنظیم کننده و تسهیلگر در گام اول، با تمرکز بر حل مسائل نابهره‌ور استان به عنوان یک چرخه نظام‌مند، تکرار شونده و مستمر، استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری را در اولویت کاری قرار داد.

جهانشاهی افزود: در گام دوم این چرخه، بر اساس سند آمایش و اسناد توسعه‌ای استان، 1- افزایش بهره‌وری آب 2- ارتقای بهره‌وری محصولات منتخب بخش کشاورزی زعفران و زرشک در واحد سطح 3- اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی 4- افزایش کیفیت و ایمنی زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای 5- افزایش ظرفیت استخراج زغال سنگ کک شو به عنوان مهمترین اولویت‌های تحول بهره‌وری استان خراسان جنوبی تعیین و پس از ریشه یابی مسائل دارای اولویت، اقدامات پیشران بهره‌وری و پشتیبان برای حل مسائل نابهره‌ور استان ارائه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: تشـکیل جلسـات شـورای راهبـری خراسان جنوبی بـا موضـوع بهره‌وری به منظور بررسی برنامه‌ها و اهداف ارتقای بهره‌وری، تشکیل کمیته‌های بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی و استخراج عوامل موثر بر عدم بهره‌وری، ارسـال بـه‌موقـع گـزارش پیشـرفت اقدامـات مصـوب در قالـب اسـتقرار چرخـه بهره‌وری و حضور فعال در نشست‌ها و جلسات و حفـظ تعامـلات شایسـته بـا سـازمان ملی بهره‌وری کشور، از مهمترین اقدامات سازمان در راستای تدوین برنامه‌های ارتقای بهره‌وری استان است.

به گفته جهانشاهی برنامه ارتقای بهره‌وری استان، در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان جنوبی که به ریاست استاندار برگزار شد تصویب و پس از بررسی و تایید توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران به استان ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه تمام دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مصوبات مربوط به نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری را اجرا و گزارش پیشرفت اقدامات خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری خراسان جنوبی نیز در تعامل مشترک؛ گزارش اقدامات صورت پذیرفته و پیشرفت اقدامات را در اختیار سازمان ملی بهره‌وری ایران قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب