Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کرواسی در ایرانگفت: رسانه‌های خارجی تاکید بسیاری بر ایران‌هراسی دارند، اما تا زمانی که به کشور شما سفر نکنند نمی‌توانند بفهمند که ایران کشوری آرام و امن برای حضور همگان است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره روابط عمومی استانداری اصفهان دراگا اشتانبوک با بیان اینکه ۲ کشور ایران و کرواسی دارای شباهت‌های فرهنگی زیادی هستند، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که به عنوان سفیر کرواسی در ایران مشغول به فعالیت هستم و تمام تلاشم را برای گسترش روابط به ویژه روابط فرهنگی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابراز تاسف از تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: فشار این تحریم‌ها بیشتر بر دوش مردم است و مسئولان و مردم کرواسی مخالف این گونه سیاست‌ها هستند.

سفیر کرواسی با اشاره به ظرفیت‌های این کشور در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خاطرنشان کرد: سالانه ۱۶ میلیون گردشگر از این کشور بازدید می‌کنند که با توسعه روابط بین ۲ کشورمی‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی نداشتن آلودگی و آلایندگی در این کشور را مهم‌ترین علت جذب توریست در این کشور دانست و بیان کرد: رسانه‌های خارجی تاکید بسیاری بر ایران هراسی دارند، اما تا زمانی که به کشور شما سفر نکنند نمی‌توانند بفهمند که ایران کشوری آرام و امن برای حضور همگان است.

کشور‌های مدعی به حقوق بشر به تعهدات بین‌المللی خود پایبند نیستند

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این دیدار کرواسی را کشور دوست ایران برشمرد و اظهار داشت: نگرش شما به کشور ما، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دارای سابقه تمدنی و فرهنگی چند هزار ساله هستند که در این سال‌ها از سوی حاکمان ظالم بسیار ستم دیده‌اند، افزود: یکی از ستم‌ها پایبند نبودن به تعهدات بین المللی از جانب کشور‌های مدعی حمایت حقوق بشر بوده، این درحالی است که ایران بر اساس گزارش‌های مسئولان آژانس به همه تعهدات خود پایبند بوده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تاکنون اقدامات عملی و اجرایی از سوی اتحادیه اروپا انجام نشده، خاطرنشان کرد: انتظار مردم ایران این است که کشور‌های دوست مانند کرواسی گام‌های مهم‌تری در راستای حمایت از برجام بردارند.

آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی

وی با اعلام آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی تصریح کرد: اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است که می‌تواند برای مردم کرواسی جالب باشد.

رضایی با اشاره به آمادگی برای توسعه مبادلات علمی و اقتصادی بین کرواسی و اصفهان بیان کرد: با گسترش تور‌های گردشگری می‌توان شرایط توسعه روابط دو کشور را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران هراسی روابط فرهنگی بخش اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟

کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد.اما از سال‌ها پیش آمریکا و همدستان غربی او برای استثمار کشورهای منطقه و جلوگیری از استقلال آن‌ها، مشکلات متعددی را در روابط آن‌ها ایجاد کرده اند.یکی از بزرگ‌ترین مفاسد، ایجاد گروهک‌های تروریستی در مناطق مشترک مرزی ایران و پاکستان است که برای جلوگیری از همکاری‌های دوکشور ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم