Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:34:27 GMT

فعالیت 62 حزب سیاسی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۲۶۳

فعالیت 62 حزب سیاسی در استان قزوین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۶۲ حزب در استان مجوز فعالیت دارند که مجوز ۲۵ مورد در دولت های یازدهم و دوازدهم صادر شده است.

به گزارش خبرگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی امروز پنجشنبه در نشست فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور با ارایه گزارشی از وضعیت قزوین در حوزه های علمی، اجتماعی و سیاسی افزود: این استان در حال حاضر دارای ۷۲ هزار دانشجو است که ۴۸ درصد آن را پسران و ۵۲ درصد را دختران تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه ۲ هزار تن از دانشجویان قزوین نیز غیرایرانی هستند اضافه کرد: در کنار دانشگاه های استان، قزوین تعداد ۱۴ حوزه علمیه نیز دارد که هشت مورد آن ویژه مردان و ۶ مورد ویژه زنان بوده و در مجموع ۲ هزار و ۷۴۵ نفر در آنها مششغول تحصییل هستند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار قزوین همچنین افزود: درحال حاضر ۱۶ مورد از جایگاه های مدیریتی استان قزوین به بانوان اختصاص دارد و همچنین ۲ هزار و ۱۸۲ عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت دارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اجتماعی و سیاسی استان قزوین حوزه علمیه زنان شوراهای اسلامی شهر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند