Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:24:43 GMT

ضرورت حمایت مالی از تشکل های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۳۵۴

ضرورت حمایت مالی از تشکل های دانشجویی

منصور غلامی در حاشیه سفر خود به تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه فرهنگی وزارت علوم در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادره از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به صرف زمان و فعالیت های گسترده است.

وی افزود: بخشی از فعالیت های حوزه فرهنگی این بیانیه که نیازمند انجام گیری در کوتاه مدت است، مربوط به درک عمیق جوانان و دانشجویان از این بیانیه و توجه به هدف اصلی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بخش جوان محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، هفت بند را شامل می شود که تبیین این هفت بند نیازمند توجه ویژه دانشگاه ها است.

غلامی در بخش بعدی سخنانش عنوان کرد: گرچه نقش دانشگاه ها در تبیین این بیانیه کاربردی غیرقابل انکار است، اما با این وجود دانشجوها، اساتید و قشر جوان باید بصورت خودجوش آستین های همت را برای عملی سازی این منشور عملکردی بالا بزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه ها باید حمایت های مادی خود از این تشکل ها را بالا برند.

کد خبر 4640017

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب منصور غلامی دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست