Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:09:31 GMT

پرده‌برداری شهره لرستانی از زندگی شخصی‌اش

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۴۲۹

View this post on Instagram

اين شناسنامه من - المثني هم نيست نسخه اصل است دو صفحه ديگرش هم خالي است و هنوز پر نشده و هنوز وقت نكردم با شناسنامه جديد عوضش كنم... چند نكته قابل توضيح است چون به كرات از من سووال مي شود چه در ملاقاتهاي حضوري و چه فضاي مجازي- خصوصا كه در برخي سايت ها خبر ازدواج من !! و حتي بچه هاي من امده كه براي خودم هم جالب بود!! نكته ها: ١- من هرگز ازدواج نكرده ام هيچوقت تا به امروز -٢-من متولد تهران هستم و پدر و مادر و قوم وخويشان و اجداد و پيشينه ام لرستان زيسته اند-٣-تا چند روز ديگر - يعني اخر خرداد ٥٣ ساله مي شوم - و از ميزان وقتي كه حروم كردم و صرف رشد شخصي خودم نشد بسيار متاسفم-٤- تا يادم ميايد ادمي هستم با اعتقادات عميق و باورهاي پاك به خداوند و كاينات و چرخه انرژي ها در جهان هستي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... به تمام مقدسين و كسانيكه براي دريافت حقيقت تلاش كردند احترام قايلم ...با امام ح س ي ن (ع) عهدي دارم بزرگ- و...نمي توانم در برابر بي عدالتي هاي اجتماع بي تفاوت باشم- 32 سال فعاليت فرهنگي هنري دانشگاهي و مديريتي و.... در كارنامه ام هست...با اين همه در هيچ فرقه يا حزب يا دسته بندي يا باندي نبوده و نيستم - هرچند بواسطه شغلم كه در اصل خود را نويسنده و كارگردان مي دانم همه جور مطالعات، و حضور اجتماعي و شركت در ايين ها و مراسم و سفرهاي گونه گون به قصد اشنايي با ديدگاههاي مختلف داشته و دارم.... شيفته اشعار مولانا هستم ....و با فضاي معنوي اشعار و داستانهايش خو گرفته ام ......من يك هنرمند مستقل هستم و به حيات وحش و حيوانات عشق مي ورزم و به قوم لر كه خواستگاه فرهنگي من است افتخار مي كنم و معتقدم ديار لرستان پر از استعدادهاي درخشاني است كه پرورش نيافته و ناديده گرفته شده اند.....با اين همه عشق دين و ميهن ،، انساني مي انديشم و تمام جهان را سرزمين خودم مي دانم....و براي صلح جهاني و رفاه و امنيت ،براي تمام مردم در سراسر دنيا هر روز دعا مي كنم.... از تنها چيزي كه بيزارم :دروغ و دروغگويانند و در زندگي شخصي و كاري هم هميشه صداقت داشته ام و به داشتن صداقت( هرچند مانع پيشرفتم شده) به خود مي بالم#شهره-لرستاني#صداقت#دين و ميهن#اعتقادات #فعاليت فرهنگي - هنري - دانشگاهي#نويسنده و كارگردان#حيات وحش ايران#حمايت از حيوانات#ايين هاي مختلف ايراني# سفر#هنرمند مستقل#زندگي شخصي# چرخه هاي انرژي در كاينات#اجتماع#قوم لر # لرستان# استعداد#ازدواج#كارنامه و رزومه هنري شهره لرستاني# بيو گرافي شهره لرستاني#عشق#مولانا#

A post shared by Writer & Director (@shohreh_lorestani) on Jun 13, 2019 at 4:41am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی از پشت پرده پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران گفت. روایت ملک زاده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی