Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باتوجه به برگزاری لیگ راگبی تهران در ٢٤ خرداد ، مجموعه ورزشی آزادی، اعلام کرده تا اطلاع ثانوی تمامی تمرینات رشته های چمنی از جمله راگبی، کریکت، سافتبال و بیسبال تعطیل هستند و از ورود ورزشکاران به این مجموعه جلوگیری خواهد شد.

این موضوع در حالی رخ داده است که به مدت سه روز است از ورود ورزشکاران به مجموعه جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به المپیکی بودن این دو رشته بیسبال و راگبی، هنوز وضعیت مشخصی برای این رشته ها تعیین نشده است در ادامه رشته هایی مانند راگبی در تابستان سال جاری میزبان مسابقات مختلف انتخابی تیم های ملی ‌آقایان و بانوان است.

این اختلاف میان ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی که ١٩ رشته را اداره می کند با مدیریت مجموعه ورزشی آزادی است. البته پیش از این، مشکلی مشابه این موضوع با فدراسیون شنا بر سر استخر قهرمانی آزادی پیش آمده بود. این در صورتی است که ٤٩ رئیس در طول ٤٠ سال پس از انقلاب در مجموعه ورزشی آزادی مدیریت کرده که با میانگین مدیریت ١٠ ماهه، بیشترین لطمه را قهرمانان و فدراسیون های ورزشی از این حرکت غیر کارشناسی را متحمل شدند.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، ورزشگاه ‌آزادی ، فدراسيون فوتبال ، ورزشکاران ، لیگ راگبی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ورزشگاه آزادی فدراسيون فوتبال ورزشکاران لیگ راگبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود