Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سریال «پایتخت6» قرار شد برای نوروز 99 شبکه یک سیما تولید شود. کاری که با درگذشت خشایار الوند به نسخه اپیزود سینمایی شب عید نوروز 98 نرسید. حالا در غیاب این نویسنده طراحی قصه‌ها را محسن تنابنده جلو می‌برد. البته به قول الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی قبلاً هم تنابنده کار طراحی را انجام می‌داد و الان هم قصه‌ها را کنار هم قرار می‌دهد تا به مرحله دیالوگ‌نویسی و نگارش فیلمنامه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

غفوری با تکذیب شایعه عدم حضور احمد مهرانفر در «پایتخت6» تصریح کرد: خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهران احمدی هم نقشی دوباره در «پایتخت» خواهد داشت، تأکید کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت6» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص محور داستانی و مکان ساخت این پروژه، افزود: ان‌شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز بشود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت5» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

منبع: تسنیم برچسب ها: رویداد24 ، پایتخت6 ، سریال ، احمد مهرانفر ، الهام غفوری ، تلویزیون سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پایتخت6 سریال احمد مهرانفر الهام غفوری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد