Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:41:09 GMT

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شرق غزه را بمباران کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۱۳۷۹

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شرق غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چندین نوبت شرق غزه را بمباران کردند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، جنگنده های رژیم صهیونیستی در سه نوبت مواضع نیروهای مقاومت در منطقه الزیتون واقع در شرق نوار غزه را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب دستور بازگشایی تمامی پناهگاه ها در مناطق مجاور با نوار غزه را صادر کرد. این کار پس از شلیک یک موشک از نوار غزه به شهرک های سدیروت صورت می گیرد.

حمله موشکی پس از حملات صبح پنجشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی از جنوب نوار غزه صورت گرفته است. جنگنده های رژیم اشغالگر قدس، منطقه ای کشاورزی در "کرم ابو معمر" واقع در شرق شهر "رفح" را هدف قرار داده بودند.

پیش از این نیز منابع خبری گزارش دادند که شماری از شهرک نشینان ساکن مناطق مرزی با نواز غزه به دلایل شرایط امنیتی، این مناطق را ترک کرده اند.

تازه ترین دور جدید درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از 16 اردیبهشت ماه 98 با حمله بالگردهای نظامی این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت پایان یافت.

تلفات رژیم صهیونیستی در نتیجه شلیک موشک های مقاومت که در پاسخ به حملات بی امان ارتش تل آویو به نوار غزه و کشتار مردم این باریکه صورت گرفت، به چهار نفر رسیده و 41 تن نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز جمعه از شهید و مجروح شدن شماری از فلسطینیان در بمباران بامدادی رفح خبر دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. چند نفر از شهدا کودک هستند.

کد خبر 6095435 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ شماری دیگر شهید و زخمی شدند
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود