Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، ­هیروشیگه سکو، وزیر صنعت ژاپن روز جمعه اعلام کرد حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان بر روی تامین انرژی ژاپن تاثیر نخواهد گذاشت، با این حال این وزارتخانه پس از این حمله هشداری برای شرکت‌های فعال در حوزه انرژی ارسال کرد.

وزیر صنعت ژاپن در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری از اظهار نظر درباره ادعا‌های مقامات آمریکا مبنی بر مقصر شناختن ایران در این حملات امتناع کرد و گفت، ژاپن هنوز درباره جزئیات این حادثه تحقیق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره ارتباط دادن حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان به ایران توسط آمریکا، هشدار داد.

دیمیتری پسکوف تصریح کرد با توجه به در اختیار نداشتن اطلاعات کافی درباره این حادثه هنوز زود است که بتوان درباره این حادثه قضاوت کرد.

نشست شورای امنیت درباره انفجار ۲ نفتکش در آب‌های عمان در حالی بدون نتیجه پایان یافت که آمریکا ایران را در این باره متهم کرد، اما سایر کشور‌ها نامی از ایران نبرده و خواهان تحقیقات شدند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل، بعد از نشست شورای امنیت این سازمان درباره حمله به ۲ نفتکش در دریای عمان که پشت در‌های بسته برگزار شده بود ادعا کرد ایران مسئول این حملات بوده است.

نشست شورای امنیت به دلیل شنیده شدن پی در پی صدای ۲ انفجار مهیب در داخل آب‌های دریای عمان و به دنبال آن حمله به ۲ نفتکش تشکیل شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه آمریکا حوادث بین الملل شورای امنیت سازمان ملل قیمت نفت اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در کیبوتس نیریم در مجاورت نوار غزه هدف حمله موشکی قرار داده است.

در تحولی دیگر، منابع خبری صبح امروز از حمله موشکی به پایگاه‌های اسرائیلی در الجلیل خبر داده داده بودند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کد خبر 6095554 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی