Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:38:45 GMT

محموله کود شیمیایی قاچاق در جوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۱۶۸۷

محموله کود شیمیایی قاچاق در جوین کشف شد

سرهنگ مهدی غلام زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو مقادیری کود شیمیایی را در انبار یکی از روستاهای شهرستان احتکار کرده پیگیری موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی انبار انباشت کود شیمیایی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به مکان مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این انبار ۲۰ تن کود شیمیایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و احتکار و قاچاق از سوی افراد سودجو موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

شهرستان جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان جوین کود شیمیایی کشف قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد