Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:46:10 GMT

تورنتو قهرمان NBA شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۲۰۷۳

تورنتو قهرمان NBA شد

تیم تورنتو رپترز توانست عنوان قهرمانی مسابقات NBA را از آن خود کند تا کانادایی‌ها برای اولین باز قهرمانی در این لیگ را جشن بگیرند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (جمعه) ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ ششمین بازی فینال اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA) برگزار شد که در پایان، تیم تورنتو رپترز توانست با کسب پیروزی در این مسابقه مقابل گلدن استیت، به عنوان اولین تیم کانادایی قهرمان این مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای شروع بازی این تیم مهمان (تورنتو رپترز) بود که برتری خود را مقابل میزبان (گلدن استیت) حفظ کرد و توانست با نتایج ۳۳-۳۲ و ۲۷-۲۵ نیمه اول این بازی را به سود خود به اتمام برساند. با شروع نیمه دوم این تیم گلدن استیت بود که ۲۶-۳۱ کوارتر سوم را پیروز‌شد اما، نتوانست برتری خود را حفظ کند و در پایان کوارتر چهارم تیم تورنتو ۲۸-۲۲ به برتری رسید تا در پایان ۱۱۴-۱۱۰ با کسب چهارمین برد در فینال NBA قهرمان این مسابقات شود.

در این بازی کلی تامپسن با کسب ۳۰ امتیاز و درایمون گرین با ثبت ۱۹ ریباند و ۱۳ پاس گل، بهترین بازیکنان تیم گلدن استیت بودند. اما در سوی دیگر نیز کایل لوری و پاسکال سیاکام هر کدام با کسب ۲۶ امتیاز و ثبت ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل بهترین بازیکنان تیم تورنتو رپترز بودند.

نتایج کلی بازی‌های دو تیم گلدن استیت و تورنتو رپترز در این مرحله به شرح زیر است (در مجموع ۴ - ۲ به سود تورنتو رپتِرز):
بازی اول: تورنتو رپترز ۱۱۸ - ۱۰۹ گلدن استیت (میزبان تورنتو)
بازی دوم: تورنتو رپترز ۱۰۴ - ۱۰۹ گلدن استیت (میزبان تورنتو)
بازی سوم: گلدن استیت ۱۰۹ - ۱۲۳ تورنتو رپتِرز (میزبان گلدن استیت)
بازی چهارم: گلدن استیت ۹۲ - ۱۰۵ تورنتو رپترز (میزبان گلدن استیت)
بازی پنجم: تورنتو رپترز ۱۰۵ - ۱۰۶ گلدن استیت (میزبان تورنتو)
بازی ششم: گلدن استیت ۱۱۰ - ۱۱۴ تورنتو رپترز (میزبان گلدن استیت)

کاوای لنارد در پایان این دیدار، باارزش ترین بازیکن مرحله فینال لقب گرفت. او در کنار لبران جیمز و کریم عبدالجبار، تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که عنوان با ارزش‌ترین بازیکن مرحله فینال را با ۲ تیم متفاوت کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسکتبال NBA تورنتو رپترز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد

سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به گونه‌ای بوده که به طلایی‌پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام حذفی، 2 تیم از نظر روحی شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی برنده شود و حذف شد اما سپاهان یک مرحله بالاتر رفت. بنابراین از نظر روحی کمی تفاوت وجود دارد. ضمن اینکه ترکیب سهمیه‌های ایران در چینش جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تأثیرگذار است. 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ مستقیماً به لیگ نخبگان آسیا می‌روند و قهرمان جام حذفی باید در پلی آف این سطح بازی کند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف امتیاز سپاهان و پرسپولیس 7 امتیاز است. سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند در این مسابقه بازنده باشند؛ ولی اگر شاگردان مورایس بازنده باشند، عملاً و رسماً لیگ را با اختلاف 10 امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین این بازی، نبرد بسیار حساسی است.

سرمربی پیشین سپاهان با پیش‌بینی از روند فنی دو تیم، تصریح کرد: دو تیم از نظر سبک بازی تفاوت دارند. سپاهان علاقه‌مند است که با سرعت به یک سوم دفاعی تیم حریف برسد و با ارسال بلند یا پاس عمقی گلزنی کند اما پرسپولیس  با طمأنینه و صبورانه کارش را دنبال و تلاش می‌کند بازی مالکانه خود را به رقیب تحمیل کند. هر دو تیم با توجه به سبک بازی برای گلزنی مقابل هم کار سختی در پیش دارند. اگر مدافعان سپاهان در بخش دفاعی تجمع کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود. از طرف دیگر اگر سرخپوشان کناره‌ها به ویژه سمت راست سپاهان (سمتی که رضاییان در آن حضور دارد) را مهار کنند و برای آن برنامه داشته باشند، آن وقت کار برای تیم میهمان در این مسابقه آسان نخواهد بود.

چرخابی با اشاره به مشکلات بخش دفاعی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان در بازی‌های مختلف در بخش دفاعی دچار مشکل بود، جالب اینکه به تازگی چنین مشکلاتی در خط دفاعی پرسپولیس هم دیده شده است. آنها در بازی مقابل آلومینیوم با گل‌هایی که دریافت کردند نشان دادند تمرکز لازم را ندارند. به هرحال  جدال بهترین خط دفاع و حمله لیگ احتمالاً زیباست و باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ