Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:34:08 GMT

فوتسالیست های ارومیه ای به مصاف حریفان آسیایی می روند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۲۱۵۱

فوتسالیست های ارومیه ای به مصاف حریفان آسیایی می روند

حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در نهایت در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

وی بیان کرد: مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از امروز جمعه ۲۴ خرداد تا اول تیر ماه در چهار گروه سه تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۲ بازیکن به عنوان بازیکنان کلیدی، نقش تعیین مؤثر و تعیین کننده‌ای در ترکیب تیم ملی دارند و در جریان رقابت‌های رسمی و دوستانه تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گل‌های زیادی به ثمر رساندند.

«نیرویار» با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شدند و پنج گل ارزشمند به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا طی سال گذشته امیرارسلان عین الله زاده، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی، متین محمدی، آرمان سوداگر، پوریا بابازاده و آرمان نیک روش از آذربایجان غربی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان دعوت شدند.
آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که طی ۲ سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
امسال و سال گذشته نیز هدیه حسن زاده، سمیرا محمدی، سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین حمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده در ترکیب تیم ملی زیر ۲۳ سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشت.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال آذربایجان غربی تیم فوتسال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند

تیم ملی فوتسال ازبکستان در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ویتنام رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه جمعه هفتم اردیبهشت به مصاف ازبکستان خواهد رفت.ش

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند