Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت با حضور در نشست تخصصی عملکرد و وضعیت شبکه مخابرات منطقه البرز، از نزدیک در جریان عملکرد، وضعیت شاخص های راهبردی و شبکه این منطقه قرار گرفت.

سیدمجید صدری در این نشست، با تاکید بر اینکه تحت هر شرایطی باید رضایتمندی مشتری در خصوص دریافت خدمت حفظ شود خاطرنشان کرد: حفظ مشتری از جذب او سخت تر است، از این رو همواره باید با ارائه خدمات مورد انتظار مناسب و با کیفیت، رضایتمندی مشتریان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به جایگاه استان البرز از بُعد صنعت و استراتژیک اشاره کرد و اظهار داشت: استان البرز ظرفیت بالایی برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد. لذا با ظرفیت سازی مناسب، همواره باید پاسخگوی نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مردم این استان باشیم.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه البرز در بخش ارتباطات، همواره رتبه مطلوبی را از آنِ خود کرده است افزود: از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه البرز انتظار داریم با تلاش و اهمیت به این مهم، همواره رتبه بالا و مطلوب را در شاخص های توسعه شبکه و مشتری مداری کسب کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از این نشست، با حضور در مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰، از نزدیک از وضعیت پاسخگویی به مشتریان و نحوه رفع مشکلات آنان آگاه شد.

همچنین،  سید مجید صدری، لحظاتی در جایگاه پاسخگویی نشست و در خصوص کیفیت خدمات دریافتی از تماس گیرندگان سوال کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش آخر حضور خود در سالن آمفی تئاتر مرکز مخابراتی منطقه البرز به دیدار با کارکنان مخابرات آن منطقه و پرسش و پاسخ با آنان پرداخت و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

وی در این دیدار، به نقش مهم کارکنان در رشد و بالندگی شرکت اشاره کرد و افزود: قطعاً تلاش و وجود کارکنان به عنوان بازیگران اصلی سازمان، نقش به سزایی در ارتقای برند شرکت دارد. از این رو، هرآنچه که حق قانونی کارکنان چه رسمی و چه بخش خصوصی باشد دفاع و اجرا خواهیم کرد.

 سید مجید صدری در پایان سخنان خود از شرکت مخابرات ایران به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین اپراتور مخابراتی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات با پیشینه ۷۰ ساله، معتبرترین و مورد اعتمادترین اپراتور مخابراتی نزد مردم هستند و این برای ما بزرگ ترین مزیت رقابتی ست که باید به عنوان یک فرصت از آن استفاده و در حفظ و ارتقای برند بکوشیم.

گفتنی ست،  نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار،  همت زاده، مدیر مخابرات منطقه البرز،  بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  رضوانی، مدیرکل بازرسی و نظارت، ظریفی آزاد، مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت های خدمات اول و شسکام نیز در این نشست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی مخابرات اپراتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس