Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب جوانان پلدختری با برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی به مناسبت هفته محیط زیست، تهدید سیل را به فرصت نشاط اجتماعی در این شهرستان تبدیل کردند.به گزارش بلاغ،مسابقات فوتبال ساحلی به مناسبت هفته محیط زیست با حضورچهار تیم در رده نوجوانان، ستارگان،  فرهنگ ، اتحاد یک و ۲ در زمین فوتبال ساحلی در ورزشگاه شهید سرمالیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با شرکت بیش از ۴۰ نفر از فوتبالیست‌های رده نوجوانان برگزار و با استقبال خوب علاقه‌مندان و تماشاگران روبه رو شد.

در پایان ۲ تیم ستارگان و اتحاد یک به فینال راه یافتند که درنهایت تیم ستارگان با نتیجه ۲بر یک به برتری دست یافت و قهرمان این مسابقات شد.

تیم اتحاد یک در ابن مسابقات به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

علی الشتری نژاد رییس اداره محیط‌زیست پلدختردر حاشیه برگزاری این بازی‌ها در خصوص فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر شرکت کنندگان و تماشاگران بامسائل مربوط به اهمیت محیط زیست، شعار ملی و مباحث مرتبط با آن مطالبی بیان کرد.

وی برگزاری این مسابقات را تبدیل تهدید و خسارت ناشی از سیل به فرصت دانست و افزود: برگزاری فوتبال ساحلی در پلدختر به ویژه در مناطق سیل زده، نشانه همت بالای جوانان این شهرستان است که توانسته‌اند آثار مخرب سیل را در جهت ایجاد نشاط اجتماعی که متاثر از داشتن محیط زیستی سالم، بکار گیرند.

همچنین درحاشیه برگزاری این مسابقات سید عباس میرهاشمی رییس مرکز بهداشت پلدختر در خصوص فشار خون و اهمیت کنترل آن مطالبی بیان کرد.

این مسابقات با حضور بخشدار مرکزی، رئیس شبکه بهداشت، روسای اداره محیط زیست، میراث فرهنگی رئیس و اعضای هیات فوتبال و جمعی از ورزشکاران حضورداشتندکه به نفرات برتر این مسابقات لوح سپاس و هدایایی نیزاهدا شد.

این مسابقات با همکاری اداره محیط زیست شهرستان هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان جهت نشاط سرگرمی و با شعار ملی هفته محیط زیست "کاهش الاینده و پسماند، آسمان آبی و زمین سبز" در شهرستان پلدختر برگزار شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟