Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائزه یارمحمدی نویسنده سریال تلویزیونی «محرمانه» درباره این مجموعه نوجوان محور که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: دغدغه برنامه‌سازی برای نوجوانان همیشه برای من وجود داشته و فکر می‌کنم نوجوانی سن پر التهاب، سخت و البته مهمی است. به همین دلیل همه کارهای حرفه‌ای که انجام دادم همیشه با اولویت نوجوان پیش رفته و به نوعی پاسخگوی نیازهای این سن بوده و هست که البته هنوز با ایده‌آل‌های خودم فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که در کشور ما تعداد زیادی نوجوان وجود دارد و نیازمند ساخت آثار نوجوانانه هستند و از نظر شما این عدم رونق در حوزه آثار نوجوان به چه علت است، تأکید کرد: نه تنها این سن، دوره بسیار سختی برای خود نوجوان و خانواده‌اش محسوب می‌شود بلکه صحبت کردن، آموزش دادن و به نوعی چالش و کلنجار با این قشر باعث چالش می‌شود. چرا که نوجوان را به هیچ عنوان نمی‌توان در دسته کودکان قرار داد، چون با بزرگ شدنشان، جهان و مفاهیمشان نیز تغییر می‌کند. البته برای اینکه به درک و تجربه یک بزرگسال هم برسند باید به خودشان کمی زمان بدهند.

این نویسنده درباره تفاوت‌های سریال «محرمانه» با دیگر آثار نوجوانانه، گفت: محرمانه حاصل تلاش و کوشش گروهی و تیمی است که با تمام وجود دلشان می‌خواست و دغدغه این را داشتند «کاری» برای نوجوان انجام بدهند. سعی کردند خلاق باشند و پایه و بنیان سریال را نیز بر مبنای علم سوار کنند.

وی افزود: اولین و مهمترین هدف «محرمانه» در ارتباط گرفتن با نوجوان‌ها این است که آن‌ها بدانند تنها بچه‌هایی نیستند که با این جنس از مشکلات بزرگ می‌شوند و همه ما به نوعی درگیرشان هستیم. اگر بخواهم هدف محرمانه را در یک جمله خلاصه کنم این است که قهرمان خودمان باشیم اگرچه خیلی سخت است.

یارمحمدی در خصوص انتخاب نام «محرمانه» برای این مجموعه تلویزیونی، اظهار کرد: انتخاب اسم محرمانه هم شاید به‌دلیل فضای حاکم بین نوجوان‌ها و حتی خودشان با خودشان است. همه در این دوره سنی مملو از راز و سوال‌هایی هستند که نمی‌دانند اصلاً باید با بزرگترها یا هم‌دوره‌ای‌های خودشان مطرح کنند. ما در محرمانه از محرمانه‌های قابل‌پخشی حرف می‌زنیم که بین خیلی از نوجوان‌ها مشترک است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام ویژگی سریال «محرمانه» ممی‌تواند باعث جذب مخاطب نوجوان شود هم تصریح کرد: به نظر من همین که کمتر برنامه یا سریال نمایشی برای این قشر خاص ساخته می‌شود و گروه ما به نوعی جرئت کرده پا به این عرصه گذاشته قطعاً نقطه مثبتی به حساب می‌آید. البته ساختار طنز و حال و هوای صمیمی کار هم در جذب مخاطب قطعاً بی تاثیر نیست. اما چیزی که کار را برای گروه ما سخت می‌کند چالشی است که با رقبای سرسختی که کیلومترها آن طرف‌تر از ما با فرهنگ متفاوت، محصول‌های جذابی تولید می‌کنند، رو به رو هستیم.

«محرمانه» عنوان سریالی است که از ۱۸ خرداد مهمان مخاطبان شبکه سه سیما شده است. افشین سنگ چاپ، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی که همگی سابقه بازی در کارهای کودک و نوجوان را داشته‌اند در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم این سریال هم ۳۴ قسمتی خواهد بود.

کد خبر 4640105 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: محرمانه برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت

یک رسانه آلمانی با استناد به یک سری تحقیقات انجام شده از یک شکاف امنیتی جدید و نشت داده‌های محرمانه ارتش آلمان در اینترنت خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تازه در اوایل ماه مارس بود که یک عملیات جاسوسی از ارتش آلمان مقامات این کشور را شوکه کرد. اکنون گزارشی در مورد نشت داده دیگری منتشر شده است که گفته می شود دسترسی به هزاران پست آنلاین را فراهم کرده است.

به این ترتیب ارتش آلمان با یک نقص جدید در حفاظت از داده ها دست و پنجه نرم می کند. گفته می شود که هزاران لینک جلسات ویدیویی با اطلاعات داخلی در مورد نیروها ماه ها به صورت رایگان در اینترنت در دسترس بوده است. نشریه دی سایت آلمان این خبر را با استناد به تحقیقات خود گزارش داد. بر اساس این گزارش، جلسات زیادی که به عنوان محرمانه طبقه بندی شده در این رسوایی در دسترس قرار گرفته و ظاهراً جلسات گذشته نیز حذف نشده است.

نشریه دی سایت آلمان گزارش داد که آسیب پذیری و نشت داده توسط تیمی از کارشناسان امنیت فناوری اطلاعات از انجمن Netzbegrünung کشف شده و توسط نمونه های خود دی سایت تأیید شد. گفته می شود که بوندسوهر تنها از طریق پرس و جو از این شکاف امنیتی مطلع شده است و اکنون سیستم ویدئو کنفرانس از اینترنت جدا شده است.

نیروی سایبری بوندسوهر (ارتش آلمان) CIR تأیید کرد که این شکاف امنیتی اکنون بسته شده است. به گزارش خبرگزاری آلمان، سخنگوی واحد فضای سایبری و اطلاعات ارتش در این باره گفت در طول هفته یک "آسیب پذیری" وجود داشت، اما در عرض 24 ساعت برطرف شد.

در این گزارش آمده است: این حادثه بر نمونه وبکس بوندسوهر تأثیر گذاشت، که در واقع به ویژه ایمن تلقی می شود و از طریق آن بحث های محرمانه نیز انجام می شود. بر اساس اطلاعات داخلی وبکس ماهانه 45000 جلسه برگزار می کند که به طور متوسط ​​روزانه بیش از 1000 جلسه است.

تازه در اوایل ماه مارس بود که سردبیر شبکه دولتی روسی RT ضبط صوتی کنفرانس Webex افسران بلندپایه بوندسوهر را در گروهی در سرویس پیام رسان تلگرام منتشر کرد.

در آن زمان خبرهایی فاش شد مبنی بر اینکه یک سرویس اطلاعاتی روسیه کنفرانس تلفنی چهار افسر عالی رتبه نیروی هوایی ارتش آلمان را رهگیری کرده بود. آنها درباره سناریوهای عملیاتی موشک کروز آلمانی در صورت تحویل تاروس به اوکراین صحبت کرده بودند.

در ادامه گزارش آمده است، اکنون این سوال مطرح می شود که آیا شکاف های امنیتی در وبکس می تواند به این رسوایی شنود منجر شده باشد؟ وزارت دفاع آلمان پیش از این ارتباط تلفنی محافظت نشده یک ژنرال بوندس‌ور در سنگاپور را دلیل آن اعلام کرده بود.

آنها در ماه فوریه از طریق کنفرانس ویدئویی Web-Ex در مورد اینکه ارتش اوکراین چگونه می تواند از موشک های کروز آلمانی تاروس در صورت تصمیم دولت فدرال برای تحویل آنها استفاده کند، صحبت کردند. از جمله، آنها در مورد این سوال بحث کردند که آیا موشک های کروز می توانند پل ساخته شده توسط روسیه به شبه جزیره کریمه اوکراین را که با نقض قوانین بین‌المللی ضمیمه شده است، منهدم کنند.

آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کندآلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور