Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - امتیاز میزبانی سوپرجام ایتالیا ممکن است از کشور عربستان گرفته شود. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ عربستانی‌ها قراردادی به ارزش 7 میلیون یورو با مسئولان فوتبال ایتالیا امضا کرده‌اند که در چهار سال، دو بار میزبان دیدار سوپرجام ایتالیا در شهر جده باشند، اما امتیاز میزبانی از این بازی ممکن است به دلیل نقض قوانین از سوی آنها بابت پخش غیرقانونی مسابقات ورزشی مختلف از شبکه «بی‌اَوت کیو» و تشکیل کارزارهای اعتراضی فعالان حقوق بشر بابت برگزاری این بازی در جده به خاطر قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار عربستانی، پس گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پیش‌روی سوپرجام ایتالیا قرار است در ماه آگوست بین یوونتوس، قهرمان سری A و لاتزیو، قهرمان جام حذفی ایتالیا برگزار شد.

پس از مناقشه سیاسی به وجود آمده بین عربستان و قطر و گسترش اختلافات سیاسی بین دو کشور، عربستانی‌ها شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» که متعلق به قطری‌ها است را تحریم و از حدود دو سال پیش خود شبکه‌ای به نام «بی‌اَوت کیو» را راه‌اندازی کردند. «بی‌این اسپورتس» حق پخش تلویزیونی مسابقات مختلف ورزشی را به طور رسمی در مناطق خاورمیانه و شمال قاره آفریقا در انحصار خود دارد، اما عربستانی‌ها با استفاده از شبکه تازه تأسیس خود، بسیاری از مسابقات ورزشی را به صورت غیرقانونی پخش می‌کنند که این ضربه بدی به «بی‌این اسپورتس» از حیث درآمدزایی می‌زند.

لوئیجی دسی‌یروو، مدیر اجرایی لیگ سری A ایتالیا در این باره گفت: سری A پشت شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» و مقابل شبکه تلویزیونی «بی‌اَوت کیو» بابت پخش غیرقانونی مسابقات ورزشی است. برای سری A این موضوعی اساسی است. اقدامات قانونی در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و به زودی کارزاری را از جانب خودمان و نهادهای دیگر آغاز خواهیم کرد تا پدیده «بی‌اَوت کیو» را به پایین‌ترین سطحش برسانیم.

شبکه‌های تلویزیونی «اسکای» و «بی‌بی‌سی» هم اقدامات قانونی علیه شبکه‌ تلویزیونی«بی‌اَوت کیو» بابت پخش غیرقانونی مسابقات ورزشی که در واقع حق پخش آنها متعلق به این دو شبکه بوده، آغاز کرده‌اند.

اعلام جنگ 15 باشگاه سری A علیه یوونتوس/ میلان، اینتر و رم کنار کشیدند

 

به گزارش تسنیم، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در حمایت از «بی‌این اسپورتس» اعلام کرد اقدامات قانونی علیه «بی‌اَوت کیو» انجام خواهد داد که مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 را غیرقانونی پخش کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" سوپر جام ایتالیا سری آ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی سوپر جام ایتالیا سری آ اخبار عربستان سعودی سوپر جام ایتالیا سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور