Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:11:33 GMT

گفتگوی وزیر اقتصاد با واردکنندگان کالا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۱۱۰

گفتگوی وزیر اقتصاد با واردکنندگان کالا

وزیر اقتصاد در بازدید میدانی از اسکله های بندر امام خمینی، با واردکنندگان کالا درباره مسایل آنها گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر اقتصاد در بازدید میدانی از اسکله های بندر امام خمینی، با واردکنندگان کالا درباره مسایل آنها گفتگو کرد. در این بازدید استاندار خوزستان ، معاونان وزیر، معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران ، مدیران استانی این وزارتخانه و مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان دکتر دژپسند را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازدید از مجتمع اقتصادی بندر امام، کارخانه روغن کشی خام نوید خلیج فارس (بزرگترین کارخانه کشور)، اسکله های مختلف بندر، گمرک بندرامام، سیلوهای نگهداری غلات و دیگر بخش های این بندر از جمله برنامه های بازدیدی وزیر اقتصاد در سفر به خوزستان بود.

 

دژپسند در حاشیه بازدید از گمرک بندر امام با واردکنندگان کالا گفتگو و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

وی همچنین در حاشیه بازدید از اسکله سرسره، یکی از ۴۰ اسکله بندرامام خمینی (ره)، از کشتی روشاک بازدید و با افسر، مهندس و ملوانان این کشتی گفتگو کرد.

 

وزیر اقتصاد در پایان سفر یک روزه خود به استان خوزستان از شرکت فولاد اکسین نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و تنگناهای موجود قرار گرفت و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل خبرگزاری شبستان تشییع شیراز محقق جنوب کرمان مجلس استان بوشهر وهابیت دانشگاه آزاد اسلامی فرهاد دژپسند واردکننده بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم