Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:04:31 GMT

تقدير از اقدامات موثر در حوزه پول وارز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۱۶۲

تقدير از اقدامات موثر در حوزه پول وارز

خبرگزاري آريا - عبدالناصر همتي ضمن اشاره به سفر نخست وزير ژاپن به کشورمان گفت: هر دو طرف تمايل قوي خود را به گسترش و تعميق روابط اقتصادي اعلام کردند اما در خصوص آمريکا، با تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را براي خنثي سازي تحريم ها و رفع نيازهاي اساسي مردم و واحدهاي توليدي بکار خواهيم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، همتي در در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم گفت: خوشبختانه در حال حاضر با اقدامات بانک مرکزي، عليرغم تحريم هاي آمريکا شاهد ثبات نسبي اقتصادي به ويژه در حوزه ارزي هستيم.
رييس کل بانک مرکزي با تاکيد بر اينکه وضعيت ذخاير استراتژيک کالاهاي اساسي کشور مناسب است گفت: در تامين ارز کالاهاي اساسي و دارو مشکلي نداريم.
همتي تصريح کرد: در سال جاري روند تامين ارز واردات بسيار مثبت شده و صادر کنندگان هم در اين خصوص همراه هستند.
وي افزود: بانک مرکزي موضوع تامين مالي توليدکنندگان را به طور جدي دنبال مي کند و حامي توليدکنندگان است.
امام جمعه تبريز نيز با تشکر از اقدامات موثر بانک مرکزي در حوزه پول و ارز کشور گفت: با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري بايستي به موضوع تقويت ارزش پول ملي توجه شود.
وي همچنين خواستار توجه بيشتر به بخشودگي جرايم بانکي طبقات بانکي پايين جامعه شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است