Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (جمعه) تازه‌ترین رده‌بندی ماهانه تیم‌های ملی جهان در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد، که بر این اساس تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۵۱۸ امتیاز و یک پله صعود، در رتبه رده بیستم جهان قرار گرفت.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال ایران مانند چندین ماه اخیر همچنان رتبه نخست آسیا را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این رده بندی جایگاه ۴ تیم برتر جهان نیز تغییری نکرد و بلژیک، فرانسه، برزیل و انگلیس به‌ ترتیب در رده‌های اول تا چهارم این رده‌بندی قرار دارند.

۱۰ تیم برتر جهان در رده بندی فیفا: ۱- بلژیک ۱۷۴۶ امتیاز - بدون تغییر ۲- فرانسه ۱۷۱۸ امتیاز - بدون تغییر ۳- برزیل ۱۶۸۱ امتیاز - بدون تغییر ۴- انگلیس ۱۶۵۲ امتیاز – بدون تغییر ۵- پرتغال ۱۶۰۷ امتیاز – ۲ پله صعود ۶- کرواسی ۱۶۲۵ امتیاز –یک پله سقوط ۷- اسپانیا ۱۶۱۷ امتیاز - ۲ پله صعود ۸- اروگوئه ۱۶۱۵ امتیاز – ۲ پله سقوط ۹- سوئیس ۱۶۰۵ امتیاز - یک پله سقوط ۱۰- دانمارک ۱۵۸۹ امتیاز - بدون تغییر

در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن ۱۴۹۶ امتیازی (رده ۲۸ جهان/ ۲ پله سقوط) و کره جنوبی ۱۴۶۷ امتیازی (رده ۳۷ جهان/ بدون تغییر) به‌ ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

استرالیا هم با ۱۴۳۶ امتیاز و با ۲ پله سقوط در رده چهل‌ و سوم جهان و چهارم آسیا ایستاده است.

قطر که در جام ملت‌های آسیا با بازی‌های درخشان برای اولین بار به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یافت، با کسب ۱۳۹۶ امتیاز و بدون تغییر در رده پنجاه‌ و پنجم جهان و پنجم آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کره جنوبی یک- ایران یک/ ایران با ویلموتس هم به رکورد کی روش ادامه داد

ویلموتس:بازیکنان جنگنده ظاهر شدند/ ایران به روند بازی‌های تهاجمی ادامه خواهد داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه(فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رودو برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»