Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@13:43:36 GMT

اعلام نتایج بسیج ملی کنترل فشارخون در نیمه اول مهر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۴۰۳۵

اعلام نتایج بسیج ملی کنترل فشارخون در نیمه اول مهر

به گزارش وانانیوز، 

 دکترعلیرضا رئیسی در اولین مجمع سراسری کارگروه های تخصصی مشاوران مرکز مدیریت شبکه گفت: سایر ویژگی های این بسیج ایجاد هماهنگی کامل در سراسر کشور، استفاده از توان سایر بخش ها و نهادهاست. 

وی ادامه داد: روند کار در این بسیج ملی تاکنون به خوبی پیش رفته و هر لحظه این بسیج مانیتورینگ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اطلاعاتی که از مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه ها می رسند بسیار مفیدند ولی اطلاعات ایستگاه ها از این جهت که بیماران جدید فشار خون را معرفی می کند، نشان می دهد چه افرادی تاکنون به مراکز ما مراجعه نکرده اند، بسیار ارزشمند است، زیرا این افراد تاکنون به سطوح 2 و3 فقط مراجعه می کردند و تحت کنترل شبکه بهداشت نبودند.

وی تصریح کرد: روز اول آغاز طرح 110 هزار ثبت فشار خون در ایستگاه ها داشتیم که کم کم به 150 هزار نفر رسید و بعد 270 هزار نفر ثبتی داشتیم.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه نیمه اول مهر ماه نتایج بسیج ملی را اعلام خواهیم کرد، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه SDH مشارکت طلبی دستگاه ها بود که با رصد این بسیج ملی بهتر می توان مشکلات و راهکار در این زمینه پیدا کرد.

براساس گزارش وبدا، وی افزود: در 23 روز مانده از بسیج ملی کنترل فشار خون پیش بینی می کنیم 17 تا 18 میلیون ثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: فشار خون وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد