Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:41:05 GMT

تکلیف تمام مدعیان مشخص شد جز پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۴۲۹۳

تکلیف تمام مدعیان مشخص شد جز پرسپولیس

با انتخاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، تکلیف نیمکت تمام مدعیان قهرمانی مشخص شد به جز قهرمان دوره گذشته!

به گزارش مشرق، هرچه از تاریخ نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد، تکلیف تعداد بیشتری از تیم‌ها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید مشخص می‌شود.

 

در تازه‌ترین اتفاق، روز گذشته دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی از سرمربیان جدید خود برای فصل آینده رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی و تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی نام آشنا به توافق رسیدند و نام این مربیان به صورت رسمی اعلام شد.


به این ترتیب تکلیف نیمکت تمام تیم‌های مدعی لیگ برتر برای فصل آینده مشخص شد به جز نیمکت پرسپولیس. پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر شدند، هنوز به صورت قطعی از ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ مطمئن نیستند.


باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که مطالبات و قرارداد برانکو فراهم شده است و این مربی به طور حتم در پرسپولیس می‌ماند. از سوی دیگر عده‌ای معتقدند برانکو بعد از دریافت مطالباتش، دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند. برانکو هم به صورت شفاف و روشن از اعلام وضعیتش برای فصل آینده خودداری می‌کند تا خیال هواداران سرخپوش همچنان راحت نباشد.


تکلیف نیمکت سایر تیم‌های مدعی به این شرح است:


سپاهان - امیر قلعه نویی: باشگاه سپاهان از اولین باشگاه‌هایی بود که تکلیفش برای فصل آینده مشخص شد. این باشگاه به سرعت با امیر قلعه نویی به توافق رسید تا عزمش را برای قهرمانی در فصل آینده جزم نشان بدهد. قلعه نویی هم با در اختیار قراردادن لیست بازیکنان مدنظرش، نقل و انتقالات را استارت زد.


استقلال – استراماچونی: باشگاه استقلال هرچند فراز و نشیب زیادی در معرفی سرمربی جدیدش داشت، اما سرانجام روز گذشته از مربی ایتالیایی رونمایی کرد. استراماچونی قرار است با سه دستیار خارجی راهی تهران شود و کارش را آغاز کند. استقلال همچنین برای خرید بازیکنان جدید اقداماتی انجام داده است، اما به صورت رسمی نام هیچ بازیکنی را اعلام نکرده است.


پدیده - یحیی گل محمدی: پدیده ای‌ها که سال گذشته نتایج چشمگیری با یحیی گل محمدی گرفتند، با تمدید قرارداد این مربی برنامه ریزی برای فصل آینده و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را شروع کردند. علاقه پدیده ای‌ها به گل محمدی به حدی بود که جلوی حضور وی را در تیم امید گرفتند و با یک قرارداد مالی مناسب، یحیی را متقاعد کردند که به کار در مشهد ادامه بدهد.


تراکتورسازی - مصطفی دنیزلی: برای تراکتورسازی هم بعد از قطع همکاری با جورج لیکنز سرمربی بلژیکی، اسامی مختلفی مطرح شد. از جواد نکونام و علی دایی گرفته تا الکساندر نوری و فیلیپ اسکولاری. تراکتورسازی سرانجام و بعد از چند هفته کش و قوس سراغ مصطفی دنیزلی مربی ترک تبار رفت؛ مربی‌ای که خاطرات خوبی از او از دوران حضورش در پرسپولیس و پاس برای فوتبال ایران شکل گرفته است. گفته می‌شود تراکتورسازی نقل و انتقالات بازیکنان را از چند هفته پیش و بدون سرمربی آغاز کرده است.


ذوب آهن - علیرضا منصوریان: شاید یکی از بزرگترین حسرت‌های مسئولان ذوب آهن این باشد که چرا علیرضا منصوریان را همان ابتدای فصل گذشته به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نکردند. منصوریان در نیم فصل دوم فصل قبل جایگزین امید نمازی شد و سیر صعودی چشمگیری با این تیم در لیگ برتر داشت. ذوبی‌ها همچنین با منصوریان تنها نماینده ایران در آسیا شدند که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ذوبی‌ها در جلسه‌ای با منصوریان به توافق رسیدند تا بعد از آن سراغ لیست خرید‌های این مربی بروند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال امیر قلعه نویی برانکو ایوانکوویچ پدیده شهر خودرو پرسپولیس تراکتورسازی دنیزلی ذوب آهن اصفهان سپاهان علیرضا منصوریان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

 رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال ۶۴ و نزدیک به ۴۰ سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود، ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می‌شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف‌ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. ۴۵ سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می‌کنم اوسمار است.

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار، پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آن‌ها هم نمی‌پرسند. این‌ها دنبال حاشیه هستند.

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید