Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج ،”سید نورالله افشار” در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان چرام گفت: عده‌ای از سیاسیونی که سیاست زدگی را به استان ما تزریق کرده اند و نان شان در اختلاف است، این استان را مثل گوشت قربانی قسمت قسمت کردند و در برخی از مواقع، مردم قربانی دعواهای سیاسی می شوند.

وی افزود: مردم در دعواهای سیاسی آقایان فراموش می شوند و توقع این است جناب دکتر کلانتری سکاندار خوبی برای استان باشد تا وقتی که دوران مدیریت شان تمام شد، مردم به نیکی از ایشان یاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان چرام‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین دغدعه مردم این شهرستان را نامناسب بودن محورهای ارتباطی عنوان و اظهار داشت: مردم شهرستان چرام انتظار دارند که جاده های این شهرستان که به شدت خطرآفرین است ترمیم شوند و دیگر شاهد کشته شدن اعضای هشت نفره یک خانواده که هفته گذشته در جاده های این شهرستان اتفاق افتاد و داغ سنگینی بر دل همه ما گذاشت نباشیم.

افشار گفت: تلاش هایی برای جاده ها شده اما تلاش‌ها در جاده” آب حیات چرام ” باید بیشتر شود و قطعا روند کنونی کافی نیست و مسئولان مربوطه بویژه مسئولان راه و شهرسازی باید پاسخگوی نگرانی های مردم شهرستان چرام باشند.

وی با تاکید براینکه گلایه های مردم شهرستان از نامناسب بودن جاده ها زیاد است، ادامه داد: امیدوارم گوش شنوایی برای شنیدن این سخنان وجود داشته باشد.

افشار گفت: از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی می خواهم پیگیر باشند و بدانند که داغ سنگینی بر دل مردم شهرستان چرام گذاشته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد پدر خانواده کهگیلویه و بویراحمد گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت