Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@17:27:41 GMT

یک بلژیکی رکورد کاوه رضایی را شکست

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۳۱۴

یک بلژیکی رکورد کاوه رضایی را شکست

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از استاندارد، تئو بونگوندا پدیده جوان فوتبال بلژیک که در تیم زولته وارگارم بازی می‌کرد با امضای قراردادی به عضویت تیم خنک درآمد. تیم خنک برای این انتقال ۷ میلیون یورو هزینه کرد تا این بازیکن ۲۳ ساله رکورد گران‌ترین نقل و انتقال فوتبال بلژیک را به خود اختصاص دهد.

پیشتر این رکورد در اختیار کاوه رضایی بود که با ۵ میلیون یورو از شارلوا راهی بروخه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد رضایی ۲۷ ساله در تیم بروخه رضایت بخش نبوده است و این تیم به دنبال فروش بازیکن ایرانی و خرید بازیکن جدیدی است. این در حالی است که رسانه‌های بلژیکی اعلام کردند که قیمت بازیکن ایرانی بعد از عدم موفقیت در بروخه از ۵ به ۲ میلیون یورو رسیده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی