Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 24 خردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم لذا حفظ حجاب به عنوان یک دستور الهی از ضرورت‌‌های جامعه است.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جایگاه بسیار والای زنان نزد خداوند متعال اعلام کرد: خداوند در آیات قرآن خطاب به زنان پیامبر(ص) می‌گوید: زینت خود را همچون زمان جاهلیت برای مردان آشکار نکنید و همین امر یک دستور دینی برای تمام زنان مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضرت فاطمه دخت نبی اکرم (ص)، حضرت آسیه، حضرت خدیجه کبری و حضرت عایشه از جمله زنان مهم‌ صدر اسلامند که جایگاه بلندی در نزد خداوند دارند.
ماموستا رستمی عنوان کرد: انتظار می‌رود بانوان جامعه با مدنظر قراردادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خویش حفاظت کنند و خود را برابر توطئه‌های ضدهویتی دشمنان مصون می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بر اساس احادیث از دری که فقر وارد شود، از در دیگر کفر وارد می‌شود، اظهار کرد: در این راستا مسئولان باید به معیشت و زندگی نیازمندان و تنگدستان بیشتر توجه داشته باشند.
وی افزود: مسئولان با حمایت از سرمایه‌گذاران فعالیت‌های خود را در راستای توسعه طرح‌های اشتغالزایی بیشتر کنند تا هم زمینه اشتغال برای جوانان جامعه فراهم شود و فقر را از خانواده های مسلمانان دور کنند.
ماموستا رستمی با اشاره به بیکاری جوانان استان کردستان بیان کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه دوری از گناه و آسیب‌های اجتماعی را از آنان فراهم می‌کنیم.
وی در پایان به اهمیت کشاورزی در اقتصاد جامعه نیز اشاره و تاکید کرد: کشاورزان به تولید رونق می دهند و لازم است در سال رونق تولید حوزه کشاورزی بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی نماز جمعه حفظ حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان