Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان در سال‌های گذشته روند خوشایند و مطلوبی را به دنبال نداشته است زیرا به نظر می‌رسد برخی از بزرگسالان در تیم ملی از روند بازی آنها ناراضی بودند و به هنگام تمرین با این رده سنی دچار مشکل می‌شدند.

چنانچه «ندا چملانیان» درخصوص جوان‌گرایی اعضای تیم ملی به خبرنگار ایرنا گفت: جوانان تیم خوشبختانه انگیزه و توانایی بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره‌های گذشته هنگامی که جوان‌گرایی صورت می‌گرفت و با این رده سنی وارد اردو می‌شدیم، سطح اختلاف آنها با بزرگسالان تیم زیاد بود و در برخی از مواقع تمرین‌ها با مشکل روبرو می‌شد.

وی افزود: اما جواد مهرگان مدیر فنی تیم در زمان حاضر انگیزه بسیاری به جوانان می‌دهد. وی در طراحی تمرین عالی است و با اعتماد به نفس دادن به جوانان کمک کرده تا به سطح پیشکسوت‌های والیبال زنان برسند.

به نظر می‌رسد جوان‌گرایی در سال کنونی مورد رضایت بزرگسالان تیم قرار گرفته و این رده سنی توانسته است پا به پای بازیکنان سابق تیم بازی کند و از تمرین‌ها باز نماند.

«مائده برهانی» کاپیتان تیم ملی والیبال زنان پیش از این در این خصوص در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: به هر حال جوان‌گرایی باید از یک زمانی شروع شود ولی نه اینکه کل تیم را جوان کنند. همیشه تجربه نشان داده تلفیق بازیکنان با تجربه و جوان باعث بهترین عملکرد می‌شود. بازیکنان با تجربه‌تری که در اردو هستند برای کسی که کوچک‌ترین عضو تیم محسوب می‌شود یک الگو هستند و این امر سبب پیشرفت آنان نیز خواهد شد.

همچنین «متین زبردست» نائب رئیس فدراسیون والیبال روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص جوان‌گرایی تیم ملی، اظهار داشت: جوان‌گرایی خوب است ولی باید با فکر و هدف باشد و قاعدتاً باید این دو قشر در کنار هم باشند و نمی‌شود بازیکنان با تجربه را کنار گذاشت فقط به قصد کسب مقام، تمام تیم را جوان کنیم باید برای اینکه نیم نگاهی به آینده داشته باشیم این دو قشر کنار هم تمرین کنند و پیشرفت داشته باشند.

وی ادامه داد: جوانان تیم برای اینکه بخواهند پیشرفت کنند باید نقطه‌های بالاتری را در نظر داشته باشند و این فکر، اندیشه، رفتار، تمرینات و تلاششان بر بهبود عملکرد آنها تاثیر خواهد گذشت.

نائب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: برای پشتوانه‌سازی تیم ملی برنامه‌های استعدادیابی وزارت ورزش را ادامه می‌دهیم و اردویی را برای افراد انتخابی در مسابقات استعدادهای برتر گذاشتیم و از بین آنها شاخص‌ترین‌ها را برگزیدیم. امسال هم در راستای ادامه برنامه وزارت ورزش در مردادماه مرحله دوم مسابقات استعداد برتر انجام می‌شود تا بتوانیم از دل آن نخبگان این عرصه را بیرون بکشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بارها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همینجا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه بان جوان شده است.

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد