Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ایمان عالمی  در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در دو دیدار تدارکاتی در برابر سوریه و کره جنوبی گفت: تیم ملی کشورمان شرایط خوبی داشت، ویلموتس یک تیم آماده و پخته ای را از کی روش تحویل گرفت و توانست یک بازی خوب را برابر کره جنوبی و سوریه به نمایش بگذارد.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: کارلوس کی روش ۸ سال با این تیم کار کرده بود؛ در تورنمنت های بزرگی شرکت داشت و تقریباً اسکلت تیم حفظ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به طور کامل در اختیار ویلموتس قرار گرفت. حتی نوع ارنج و شیوه بازی همان شرایط کی روش را داشت البته با یک تفاوتو آن هم نوع بازی هجومی تیم ملی ایران در برابر سوریه و کره جنوبی بود که این بخش از بازی مختص تفکر ویلموتس است

عالمی با انتقاد از کسانی که می گویند کارلوس کی روش دفاعی بازی می کند، گفت: تیم کی روش تدافعی نبود بلکه منطقی بازی می کرد. او بسته به شرایط حریف ارنج تیمش را به زمین می فرستاد، گاهی نیاز بود تدافعی بازی کنند و زمانی دیگر هجومی اما در مجموع همیشه یک بازی منطقی را ارائه می کردند.

وی تصریح کرد: با آمدن ویلموتس و با اعتماد به نفسی که در تیم وجود دارد میراث خوبی از کی روش به این مربی بلژیکی رسید. البته نمی توان او را در دو بازی ارزیابی کرد. باید منتظر ماند و دید که در آینده و با شناختی که ویلموتس از فوتبال ایران پیدا می کند چه تغییراتی رخ خواهد داد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص بحث جوانگرایی در تیم ملی ایران گفت: کار بزرگی که کی روش در فوتبال ایران انجام داد جابجایی نسل بود. او آرام آرام بازیکنان پابه سن را کنار و جوانان را وارد میدان کرد. حالا این تغییر نسل می تواند یک فوتبال خوب را از ایران به نمایش بگذارد البته به بازیکنان باتجربه همیشه نیاز است که در کنار بازیکنان جوان مثمرثمر باشند.

عالمی در خصوص حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران گفت: سال هاست نتوانسته ایم در المپیک حضور داشته باشیم. چندین مربی جابجا شدند ولی همچنان آرزوی حضور در المپیک را داریم. دلیل اینکه چرا مجیدی تیم امید را قبول کرد نمی دانم اما او کار سختی در پیش خواهد داشت. ضمن اینکه می توانست یک سال دیگر در استقلال بماند، تجربه کسب کند و بعد خواهان حضور در تیم امید ایران باشد.

وی گفت: مجیدی در دوران بازیگری بسیار مفید و محبوب بوده است و همچنان هواداران او را دوست دارند اما کار در تیم امید با شرایطی که دارد سخت است. آرزو می کنم فرهاد در سمت جدیدش موفقیت بیش از اندازه ای داشته باشد اما قبول سرمربیگری تیم امید برای او ریسک بزرگی بود.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مجیدی بتواند با یک برنامه ریزی خوب و حساب شده بعد از گذشت سال ها تیم امید ایران را راهی المپیک کند.

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ایمان عالمی تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!