Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@13:39:14 GMT

خسارت سیل زدگان خوزستان سریعتر پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۶۸۱

خسارت سیل زدگان خوزستان سریعتر پرداخت شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با تاکید بر کمک رسانی هرچه بیشتر به مناطق سیل زده خوزستان گفت: اولویت ما رسیدگی به امور سیل زدگان بوده و انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها بخصوص استان‌های معین مانند ابتدای کار در شرایط کنونی نیز با تمام ظرفیت به مردم سیل زده خوزستان خدمت رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با انتقاد از تعطیلی‌های مکرر در کشور و استان خوزستان بیان داشت: تعطیلی‌های بیش از اندازه به غیر از مناسبت‌های مذهبی ما را از جنگ اقتصادی عقب می‌اندازد، به همین دلیل در روزهای تعطیل نیز نباید کار و فعالیت کاهش یابد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مدیران انقلابی باید ۲۰ ساعت در شبانه روز به مردم خدمت کنند افزود: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت برای خدمت به مردم تلاش کرده و در حد و اندازه یک مدیرانقلابی باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران نباید زندگی اشرافی و حقوق نجومی داشته باشند و قانون را دور بزنند. مدیران باید از رانت فاصله بگیرند ضمن اینکه استفاده از خودروهای شاسی بلند و گران قیمت از سوی مدیران شایسته نیست.

وی ادامه داد: استفاده از ماشین‌های شاسی بلند و گران قیمت توسط مدیران روا نیست؛ در این نظام مدیران باید در زندگیشان از امیرمومنان الگو بگیرند و راه او را ادامه دهند.

انحلال آمریکا نزدیک بوده و شیرین‌تر از انحلال شوری خواهد بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انحلال آمریکا نزدیک بوده و شیرین‌تر از انحلال شوروی خواهد بود ادامه داد: شعار ما بر گرفته از بیانات امام خمینی (ره) این است که نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم و تا زمانی که خوی استکباری در کالبد آمریکا است مواضع ما تغییری نخواهد کرد.
وی با اشاه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مواضع آمریکا این پیام را به جهان مخابره کرد که هرگز اجازه دوشیدن ایران اسلامی را به هیچ کشوری نخواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: راهبرد نظام اسلامی مبتنی بر بیانات امام خمینی (ره) و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و هرگز اجازه سلطه بیگانه را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان

بخشدار بخش حتی از توابع شهرستان لالی از تلف شدن ۳۰ راس گوسفند یک چوپان در جریان بارش‌های سیل آسای امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور هزاروند با اعلام این خبر گفت: در مناطق کوهستانی و عشایری بخش حِتی، جاری شدن آب باعث خسارت‌هایی به برخی از آب‌نماها شده که منتظر پایان بارندگی و ترمیم این خرابی‌ها هستیم. 

او با اشاره به این موضوع که به دلیل بارندگی شدید امکان حرکت دادن ماشین‌آلات برای ترمیم فوری این خرابی‌ها وجود ندارد، افزود: یک دستگاه گریدر در حال حاضر در منطقه آرپناه در حال کمک‌رسانی است و تقریبا برخی از گِل گرفتگی‌های آب‌نماهای این منطقه اصلاح و مابقی نیز با کم شدن باران ترمیم خواهند شد. 

هزاروند با تاکید بر این موضوع که هفتاد درصد بخش حتی عشایری است، ادامه داد:  در منطقه بابا روزبهان حتی نیز به دلیل جاری شدن سیل و بی احتیاطی، گله یک چوپان دچار سیلاب شد.

او افزود: متاسفانه با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، سیلاب رودخانه ۳۰ راس گوسفند این گله را تلف کرد و  باعث خسارت مالی به این دامدار شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محاصره در سیل/ امدادرسانی هوایی به روستاهای خوزستان (عکس) نقشه مناطق درگير سيل خوزستان (عکس)

دیگر خبرها

  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان