Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در این کمیسیون تصمیم گرفتیم بررسی جامعی درباره نظارت بر مواد غذایی و آئین‌نامه اختصاصی آن صورت گیرد که به همین دلیل از مرکز پژوهش‌های مجلس کمک خواستیم.به گزارش بلاغ،محمدحسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با بیان اینکه باید قوانین مجزا برای مواد خوراکی و غذایی در کشور وجود داشته باشد، گفت: باید قانون مجزایی برای نظارت با استانداردهای غذا در کشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمیسیون بهداشت تصمیم گرفتیم که بررسی جامعی درباره نظارت بر مواد غذایی و آئین‌نامه اختصاصی آن اقدامات لازم صورت گیرد که به همین دلیل از مرکز پژوهش‌های مجلس کمک خواستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص رصد کرده و گزارشی را به کمیسیون بهداشت ارائه دهد.

قربانی گفت: اگر لایحه غذا از طرف دولت به مجلس بیاید قطعا در سال پایانی مجلس دهم فرصت بررسی آن وجود خواهد داشت.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان