Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره انتخاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: به نظرم مسئولان تراکتورسازی تصمیم درستی گرفتند که دنیزلی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند چرا که این مربی به علت سابقه مربیگری در پاس و پرسپولیس، فوتبال ما را می‌شناسد و از بازیکنان شناخت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی زمانی که در ایران مربیگری می‌کرد خیلی تاثیرگذار بود و از لحاظ روحی و روانی ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند.

او ادامه داد: تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور دنیزلی یک تیم متفاوت برای فصل بعد است و سال موفقی را با این مربی ترکیه‌ای سپری می‌کند و مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد شد. همچنین با توجه به شناختی که از دنیزلی دارم اجازه دخالت در کارش را نمی‌دهد.

پرسپولیس در زمان دنیزلی بازی‌های فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت

حلالی درباره اینکه دنیزلی در تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس نتوانست به موفقیت دست یابد، گفت: بله اتفاقاتی رخ داد که دنیزلی در زمان حضورش در فوتبال ایران موفقیتی کسب نکرد. این مربی در زمانی که هدایت تیم پاس را برعهده داشت اختلاف درون تیمی بر سر جام باشگاه‌های آسیا باعث شد که این تیم نتواند نتیجه بگیرد و به خودشان ضربه زدند. تیم پرسپولیس هم اواسط فصل دنیزلی را به خدمت گرفت و در آن مقطع وضعیت روحی و روانی سرخپوشان پایتخت خوب نبود، اما این مربی توانست شرایط این تیم را بهتر کند. علاوه بر این شاید پرسپولیس با دنیزلی به موفقیت دست نیافت، اما بازی‌های فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت و هواداران از بازی هجومی تیمشان رضایت داشتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار کرد: دنیزلی فوتبال رو به جلو را خیلی دوست دارد و تمایل دارد که تیمش همواره حمله کند. به طور حتم این طرز تفکر خود را در تراکتورسازی اجرا می‌کند و شاهد یک فوتبال تهاجمی از این تیم تبریزی در فصل آینده خواهیم بود.

دنیزلی دوست ندارد نیمکت تیمش شلوغ باشد

او درباره انتخاب دستیاران ایرانی و خارجی دنیزلی و اینکه حضور مربی بومی را در تیم تراکتورسازی چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: دنیزلی خودش دستیارانش را انتخاب می‌کند و خیلی هم دوست ندارد نیمکت فنی تیمش شلوغ باشد و نفرات زیادی را در کادرفنی داشته باشد و فقط ۳ - ۴ نفر جدید را برای حضور در کادرفنی انتخاب می‌کند. اگر مربی ایرانی بومی باشد کمک زیادی به دنیزلی می‌کند و ارتباط خوبی میان کادر فنی، بازیکنان و هواداران ایجاد می‌کند. البته فوتبال حرفه‌ای است و اگر دستیار ایرانی دنیزلی بومی هم نبود باید یک مربی با دانش و دلسوز باشد.

حلالی درباره اینکه تراکتورسازی قبل از انتخاب سرمربی، بازیکن جدید به خدمت گرفته است، گفت: دنیزلی شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد و شرایط مالی تراکتورسازی هم آن قدر خوب است که بتواند بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند.

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها پس از پیروزی‌های پیاپی مقابل وولورهمپتون و چلسی، به شانس تیمش برای موفقیت ایمان دارد. 

میکل آرتتا در نشست خبری قبل از مسابقه آرسنال در خانه تاتنهام، شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، سرمربی آرسنال در این نشست به خبرنگاران گفت:

آرتتا درباره وضعیت بازیکنان آرسنال

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، در دسترس بودن بازیکن‌ها یک فاکتور کلیدی است. به جز یورین (تیمبر)، تقریبا همه بازیکنان را برای بازی پیش رو در اختیار خواهیم داشت. این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت جلسات تمرینی می‌شود و برای ما خیلی مهم است.

آرتتا درباره انتخاب ترکیب آرسنال

این یک سردرد شیرین است! وقتی می‌بینید که بازیکنان چقدر مشتاق بازی هستند، با آن‌ها همدردی می‌کنید. انتخاب بازیکن همیشه دشوار است، اما بازیکنان ما کاملاً آماده‌اند تا هر طور که به آن‌ها نیاز داشته باشیم وارد زمین شوند. روحیه‌ تیم بسیار خوب است. 

آرتتا درباره کورس قهرمانی

ما در کورس قهرمانی هستیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بازی‌های خود را برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد، اما این همان کاری است که باید انجام دهیم. 

 آرتتا درباره محدود شدن کورس قهرمانی لیگ برتر به دو تیم

فکر نمی‌کنم (این‌طور باشد). لیگ برتر به شدت طاقت‌فرساست و ما می‌دانیم برای قهرمانی در این لیگ چه کاری باید انجام دهیم.

 آرتتا درباره فرم منچسترسیتی

این بازی دیگری بود که آن‌ها توانستند در آن به شکلی قانع‌کننده برنده شوند. ما نمی‌توانیم روی این موضوع کنترلی داشته باشیم.

آرتتا درباره وضعیت یورین تیمبر

تصمیم نهایی در مورد تیمبر را پس از جلسه تمرینی فردا خواهیم گرفت. او به حضور در بازی بسیار نزدیک است، اما مطمئن نیستم که برای بازگشتش زود باشد. به هر حال، او به آمادگی کامل نزدیک شده است. 

آرتتا درباره آنژ پوستکوعلو

واقعاً تحت تأثیر کارهایی که انجام داده، قرار گرفته‌ام. او را از زمان حضورش در تیم ملی استرالیا و همچنین در ژاپن می‌شناختم و عملکردش را دنبال می‌کردم. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!