Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان لرستان با اشاره به اینکه رهبری با بازنکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد، بیان کردند: برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام را به وجد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اظهار داشت: رهبری فرمودند ترامپ شایسته مبادله پیام نیست؛ رهبر انقلاب اسلامی ایران با این کار ترامپ را تحقیر و غیرت مسلمان را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رهبری با باز نکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد و دشمنان را تحقیر و کوچک کرد و از برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام به وجد آمد.

 

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند ما بدون آمریکا هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و هیچ ملتی زیر بار مذاکره با آمریکا نمی‌رود و ما هم نخواهیم رفت.

 

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آلمان که از طرف اتحادیه اروپا صورت گرفت گفت: مسئولان موضع‌گیری خوبی کردند و جواب قاطعی دادند اما اگر از مردم نظرسنجی می‌شد نباید اجازه ورود وزیر امور خارجه آلمان به ایران داده می‌شد ولی مسئولان برخورد قاطعی کردند چراکه آلمان در جنگ 8 ساله با فروش سلاح شیمیایی به عراق باعث جنایت‌های فراوانی برعلیه ایران شدند.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سامانه پدافند هوایی عنوان کرد: سامانه پدافند هوایی 15 خرداد حاصل تلاش‌های جوانان این مرزوبوم است که تا 150 کیلومتر پهباد و هواپیماهای دشمن را شناسایی و هم‌زمان شش هدف را موردحمله قرار می‌دهد.

 

وی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا حافظی خیر مدرسه‌ساز اظهار داشت: این مرد بزرگ خدماتی بزرگی را در دوران زندگی خود انجام داد و به اسلام، انقلاب و مسلمانان خدمت کرد.

 

امام‌جمعه بروجرد رعایت حفظ حجاب را ضروری دانست و گفت: کشور ما قانون و دین دارد و حق نداریم هرگونه که دوست داریم با بی‌حجابی به دین خدا تعرض کنیم که نیروی انتظامی و مسئولین باید به افرادی که اقدام به بدحجابی و سگ گردانی می‌کنند، تذکر دهند. 

 

 

ایران کشوری قدرتمند در جهان/روحیه مقاومت سرلوحه اقدامات

 

حجت‌الاسلام مجید امیدیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه الیگودرز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا مستکبر جهان دست به دامن نخست‌وزیر ژاپن شده تا نامه خود را به دست رهبر انقلاب برساند، افرادی که ارزش مذاکره نداشته و مذاکره دوباره  با آن‌ها از عقل و منطق به دوره است.

 

وی افزود: نخست‌وزیر ژاپن بعد از گفت‌وگو با رهبر انقلاب، ایشان را مدافع واقعی صلح در جهان دانسته و مواضع کشور ایران را صلح طلبانه می‌داند که این نتیجه روحیه و تفکر مقاومت است.

 

امام‌جمعه موقت الیگودرز تصریح کرد: سران مستکبر جهان ایران را کشوری قدرتمند در جهان دانسته که حاصل این است که روحیه مقاومت را سرلوحه  اقدامات قرار داده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: دشمنان در طول ۴۰ سال خباثت فراوانی برعلیه نظام انجام داده و نتوانسته در خصوص براندازی اقدامی انجام دهند حالا پس از لگدزدن به برنامه دوباره صحبت از مذاکره می‌کنند درحالی‌که تعامل باید عقلانی و برای عزت‌آفرینی باشد.

 

امیدیان گفت: متأسفانه دستگاه دیپلماسی در طول شش سال یک اشتباه بزرگ انجام داده و آن‌هم دل‌خوشی به وعده‌های پوچ آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و پشت به همسایگان بوده و حالا مجدد در حال برقراری ارتباط با همسایگان است.

 

وی بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید با برنامه‌ریزی صحیح قیمت مایحتاج مردم را کنترل کنند تا کشاورزان و مصرف‌کنندگان متضرر نشوند.

 

نگاه غرب زدگی توطئه خبیثانه آمریکا/رمز موفقیت «تفکر مقاومت» است

 

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی بوده و اگر ترک شود کار به دست انسان‌های ظالم خواهد افتاد.

 

وی فضای مجازی را بلای مجازی خواند و افزود: اسلام منکر پیشرفت و نشاط سالم نیست، امربه‌معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت و اندیشه بشریت دارد و سالم‌سازی محیط را به همراه دارد.

 

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به پیروزی تفکر مقاومت بیان کرد: کسی که ادعای انقلابی گری دارد اگر ولایت را تنها بگذارد، در دنیا و آخرت ذلیل خواهد شد؛ غرب‌زدگان در ترس به سر می‌برند و نگاه خطرناک آن‌ها در نگرش «ما نمی‌توانیم»، توطئه خبیثانه آمریکا است، درحالی‌که آمریکا رو به افول بوده و دست برتر و رمز موفقیت با تفکر مقاومت است.

 

وی تصریح کرد: تأثیرگذاری رفتار مردم و مسئولان بر جامعه بسیار اهمیت دارد و هوشیاری به ترفندهای دشمن ضروری است؛ حضورشینزو آبه در ایران به جهت امنیت انرژی خود بوده، درحالی‌که بایستی بدانند ایران یکپارچه «مرگ بر آمریکا» است و این مرگ شامل حال دولت آمریکا است.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه تبادل فرهنگی را قبول داشته ولی تهاجم فرهنگی را قبول نداریم گفت: استاندار لرستان در قضیه علوم پزشکی لرستان بر تصمیم خود محکم باشد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارگزاران و خادمان فرهنگی این حوزه در آستانه اعزام  زائران ایرانی به سرزمین وحی امروز پس از دیدار با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش ، شرکت کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره امام خمینی(ره) را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای امام راحل عظیم الشان (ره) ، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در جمع نمازگزاران در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، از امام راحل عظیم الشان بعنوان احیاگر حج ابراهیمی یاد و ابراز امیدواری کرد که دست اندرکاران حوزه حج و زیارت با تلاش بیشتر دراجرای مسئولیت سنگین انجام فریضه حج ابراهیمی موفق شوند و ایران اسلامی را سربلند نمایند. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه خدمتگزاران ضیوف الرحمان امسال بدلیل سفر به سرزمین وحی از مشارکت در مراسم سالگرد ارتحال امام امت در ایران عزیز محرومند، افزود: خدا را شاکریم که امروز توفیق دیدار با مقام معظم رهبری و حضور در کنار تربت پاک امام راحل رضوان الله علیه نصیب خدمتگزاران حج شد.

وی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری درخصوص شخصیت پیامبر بزرگ الهی حضرت ابراهیم(ع) اشاره کرد و گفت: خداوند این پیامبر عظیم الشان را برای رهایی انسانها فرستاد، هر چند ابراهیم خلیل الرحمان یک پیامبر دل رحم بود ولی در برابر دشمنان خدا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزید.
   
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه درآیات الهی بیش از شصت مورد از حضرت ابراهیم(ع) یاد شده است، گفت: در آیات مختلفی به  پاکبازی و عبادت مخلصانه  اشاره شده که زائران  در کنار خانه خدا  می توانند از آن درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم(ع)  همسر جوان  و طفل شیرخوار خود را برای اینکه نماز برپا شود در سرزمینی بی آب و علائم حیات قرار داد ، قرار گرفتن قبر حضرت هاجر(س) درطواف خانه خدا را یادآور شد و افزود: سعی  صفا و مروه یادگار این بانو است و ایجاد کننده چشمه زمزم هم حضرت اسماعیل با عنایات الهی بوده است.

وی افزود: زائرانی که به بیت الله الحرام مشرف می شوند پس از طواف بر گرد خانه خدا برای عبادت و راز و نیاز با حضرت حق پشت مقام ابراهیم می ایستند و نماز اقامه می کنند گویا به جناب ابراهیم (ع) اقتداء کرده اند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه با اشاره به اینکه ابراهیم خلیل الرحمان مامور می شود که خانه خدا را برای طائفین، قائمین و الرکع السجود پاک و پاکیزه کند، اظهار داشت: اینها همه درس آموزاست. 

وی با اشاره به آیه 102 سوره صافات " إِنِّي أَرَىٰ فِي الْمَنَامِ أَنِّي أَذْبَحُكَ فَانْظُرْ مَاذَا تَرَىٰ  قَالَ يَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ  سَتَجِدُنِي إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِينَ- ای فرزند عزیزم، من در عالم خواب چنین می‌بینم که تو را قربانی (راه خدا) می‌کنم، در این واقعه تو را چه نظری است؟ جواب داد: ای پدر، هر چه مأموری انجام ده که ان شاء اللّه مرا از بندگان با صبر و شکیبا خواهی یافت" تصریح کرد: حضرت اسماعیل(ع) که پر از خواسته ها و آرزوهای جوانی است در پاسخ پدر، بدون لحظه ای درنگ عرضه می دارد که پدر  دستور خداوند را  انجام دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود با اشاره به اینکه زائران باید اخلاص و وحدت را از حضرت ابراهیم(ع) درس بگیرند، خاطرنشان کرد: ایشان با توجه به عملیات ظفرمند طوفان الاقصی  و وعده صادق فرمودند حج پیش رو حج برائت از نسل کشان و کودک کشان ستم پیشه صهیونیست و ارباب  شان آمریکای جایتکار است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس