Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گلشهر با اشاره به اینکه مسئولان پس از سه سال معطلی، راهکار مقاومت در پیش گرفتند، مواضع آنها را در قبال وزیر خارجه آلمان را خوب ولی دیرهنگام توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «سید علی موسوی خراسانی» در خطبه های این هفته شهر گلشهر گلپایگان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به سفر وزیر خارجه آلمان گفت: سه سال ملت ایران را سرکار گذاشتند و حالا برجام را بدون آمریکا اجرا نمی کنند ولی گستاخانه می خواهند ایران در برجام بماند و به تعهداتش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلشهر با یادآوری اینکه رهبری بارها به مسئولان تاکید کرد که مردم را شرطی اروپا نکنید و مشکل اروپا و آمریکا نیست در درون است، بیان کرد: مسئولان پس از بتن ریزی در اراک و خارج کردن کیک زرد، راهکار را مقاومت می داند، موضع ظریف خوب ولی دیر هنگام بود وزیر خارجه آلمان را دست خالی بدرقه کرد و قرآن هزار و 400 سال پیش فرمود که از شما راضی  و همراه نخواهند شد.

 

وی  با بیان اینکه اوضاع جامعه به حدی رها شده که چند روز پیش در سفارت ایتالیا، دختران ایرانی را نیمه برهنه بردند و رقصیدند، تصریح کرد: روزنامه ها و رسانه هایی که به زوار عراقی تهمت می زدند چرا در برابر این اتفاقات سکوت پیشه کردند، اروپایی فساد کند اشکال ندارد؟

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سفارت انگلیس برای تولد ملکه خود، از ایرانی ها پول طلب می کند، یادآوری کرد: سفارت انگلیس در زمان مشروطه برای دفاع مردم از انگلیس، دیگ های پلو گذاشتند ولی اکنون دستور اخذ پول می دهند.

 

خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه رهبری مردانه مقابل فرستاده ترامپ ایستاد  و آمریکا را شایسته تبادل پیام ندانست تا مدتها به خاطر این سخن رهبری خواهد سوخت، اظهار کرد: قیمت نفت با آتش سوزی دو نفت کش، دو دلار گران شد با این اقتصاد ضعیف، ملت ایران را تهدید به جنگ می کنند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان مجلس نماز جمعه استان بوشهر خطبه های نماز جمعه حسن روحانی شیراز بیرجند وهابیت سفارت ایتالیا در تهران سکوت رسانه ها گلشهر گلپایگان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید کسانی که به خدا ایمان آورده‌اند سخن درست بر زبان جاری کنند تا در سایه تقوا خداوند آنها را مورد مغفرت قرار دهد.

وی افزود: امیرالمومنین می‌فرماید فردی که تقوا پیشه کند هیچ گاه به هلاکت نمی‌رسد. رستگاران با تقوا به رستگاری می رسند و زیان کاران با معصیت زیان خواهند دید.

برقرار در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: جوان مردی، مروت، فروتنی و تواضع از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در خصوص روز یکشنبه شکست آمریکا در ویتنام، افزود: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر است. آمریکا سمی را در محصولات کشاورزی استفاده کرده است که این سم سال‌ها در محصولات کشاورزی باقی مانده است و مردم را دچار مشکل کرد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، گفت: مسؤولان نظام کمتر به سخنان رهبری عمل کرده‌اند که اگر از سال ۸۰ تا الان به این دستور توجه می‌شد اکنون فساد در جامعه ریشه کن می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است، افزود: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت روز چهارشنبه شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام گرفته است، اظهار کرد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

کد خبر 6089168

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه