Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های 2019 امروز در ارومیه پایتخت والیبال ایران شاهد یک اتفاق مهم بود.

مسئولان برگزاری مسابقات از یکشنبه گذشته از طریق سایت‌های sportclub.urmia.ir و urmia.ir اقدام به بلیت فروشی کردند و در این سایت‌ها سکوهای G و H سالن غدیر به بانوان اختصاص یافت. سالن غدیر 4 هزار 600 صندلی دارد و حدود 800 صندلی در اختیار زنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که بانوان در سال‌های گذشته بدون بلیت فروشی و به صورت گزینشی در سالن آزادی به تماشای مسابقات والیبال لیگ جهانی می‌نشستند اما این بار در ارومیه برای بانوان بلیت فروشی شد و این اتفاق بی‌سابقه باعث واکنش مثبت زنان در فضای مجازی شد.

لازم به ذکر است پیش از اعطای میزبانی به ایران یکی از الزامات فدراسیون جهانی والیبال حضور بانوان در ورزشگاه بود و به همین دلیل اوایل خردادماه سال جاری، شورای ورزش آذربایجان غربی حضور بانوان در مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مردان جهان در ارومیه را بلامانع اعلام کرد و پس از آن هم صحبت‌هایی درخصوص اهمیت حضور بانوان در محل برگزاری مسابقات مطرح شد و محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی هم بر این موضوع تأکید کرد. رفع موانع همیشگی حضور بانوان موجب شد آنها این بار از صبح امروز به سالن غدیر محل برگزاری مسابقات مراجعه کنند.

اولین دیدار از ساعت 15:30 بین تیم‌های لهستان و روسیه برگزار شد و بانوان برای تماشای این دیدار و پس از آن بازی نخست تیم ملی در جایگاه مخصوص خود حضور یافتند. دختر ارومیه‌ای که حدود 20 سال سن داشت و به همراه مادرش با تهیه بلیت وارد سالن غدیر شده بود، به یکی از خبرنگاران گفت: «بدون هیچ مشکلی وارد سالن شدیم. خوشحالم که در کنار مادرم در سالن مسابقات این بازی را می‌بینیم. جو اینجا فوق‌العاده است.» در حالی که حدود دو ساعت تا شروع بازی ایران و کانادا باقی مانده بود، ظرفیت سالن غدیر تکمیل شد.

این تنها اتفاق خوب امروز نبود. محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه اعلام کرد که مسابقات تیم ملی والیبال ایران در سینماهای این شهر نمایش داده می‌شود: «شهرداری ارومیه تمامی هزینه‌های سینماهای انقلاب و آزادی را متقبل شده تا شهروندان والیبال دوست و کسانی که نتوانسته‌اند در سالن غدیر حاضر شوند در این مکان‌ها مسابقات را تماشا کنند.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو وارد ایران شد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مارسلو وارد ایران شد
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی