Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در پنج نقطه شهر ارومیه برای علاقه مندان ورزش توپ و تور به نمایش عمومی در آمده و این طرح با استقبال کم نظیر مردم مواجه شده است.
دهکده تفریحی و گردشگری چی چست، پارک استقلال / تخم مرغی /، پارک اللر باغی، پارک کوثر و چهار راه مخابرات پنج نقطه در نظر گرفته شده برای تماشای جمعی شهروندان ارومیه‌ای است اما بیشترین تعداد تماشاگران در پارک اللرباغی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تلویزیون‌ها در راستای استفاده هرچه بهتر شهروندان ارومیه‌ای از میزبانی این رقابت‌ها و همچنین تماشای جمعی دیدارهای این لیگ، در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.
به گفته «محمد حضرت پور» شهردار ارومیه تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکل فنی در پخش این مسابقات انجام شده و مردم والیبال دوست ارومیه با خیال آسوده این مسابقات را تماشا می کنند.
عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این رابطه گفت: پخش مستقیم دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال در تلویزیون‌های شهری با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم انجام می شود.
به گزارش ایرنا موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت که همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

۹۹۱۸/‏۳۰۷۲
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه ایرنا لیگ ملت های والیبال ارومیه آذربایجان غربی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی

به گزارش ورزش سه، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگویی با خبرنگار "ورزش‌سه"، اینطور حرف‌هایش را درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم، فدراسیون والیبال متقاضی میزبانی جام باشگاه‌های آسیا بود. جلسات متعددی چه در دوره سرپرستی آقای مرادی و چه در دوره جدید با مسئولین برگزاری این رویداد در فدراسیون جهانی و آسیایی برگزار شد و پس از توافقات اولیه با طرف بین المللی در عرصه داخلی نامزدهای مختلفی مطرح شدند.

او ادامه داد: سه استان به صورت جدی بحث میزبانی آنها مطرح شد که فدراسیون پس از بررسی تمامی جوانب جلسه‌ای را امروز با دعوت باشگاه شهداب در استان یزد با حضور مسئولان استانی برگزار کرد و درنهایت توافقات برای اعطای میزبانی این رویداد در شهریور ماه سال جاری به یزد صورت گرفت.

تقوی درباره آخرین وضعیت تیم ملی و شرایط صابر کاظمی هم گفت: آقای کاظمی انصراف نداده‌اند. به زودی به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. مشکلات شخصی داشتند که مرتفع شده و در یکی دو روز آینده به اردو اضافه خواهند شد.

او سپس در واکنش به این سوال که فدراسیون والیبال چه تدبیری برای جلوگیری از انصراف‌های سریالی اینچنینی در تیم ملی دارد، بیان کرد: ببینید من اعتقاد ندارم که بازیکن‌های ما منافع خودشان را بالاتر از منافع و خوشحالی مردم بدانند. والیبال برای مردم است و اگر شهرت، عزت و قدرتی هم هست به خاطر مردم است. مردم از برد و باخت ما خوشحال یا ناراحت می‌شوند. ان شاالله که اینطور نیست. اگر اینطور باشد مطمئن باشید اولین نفراتی که از این تصمیمات پشیمان خواهند شد، خودشان هستند. مردم این مسائل را می‌فهمند و توقع دارند بازیکنان برای آنها بجنگند. پس بنابراین عواقب این موضوع در ابتدا به خود بازیکنان می‌رسد. اگر آنها منافع خودشان را بالاتر از منافع مردم بدانند.

او در ادامه اضافه کرد: ان شاالله که اینطور نیست. الان نمی‌خواهم بگویم که چه برخوردی فدراسیون والیبال با انصراف‌های اینچنینی خواهد داشت، اما بدانید که ما از منافع مردم و منافع والیبال دفاع می‌کنیم؛ بدون در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده. هیچ چیزی بالاتر خوشحالی و منافع مردم نیست. وظیفه داریم از حقوق والیبال و مردم دفاع کنیم و قطعا این کار را با تمام وجود و قاطعیت انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل