Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@06:41:24 GMT

اکبری: پیروزی برابر کانادا خودباوری ما را کامل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۴۷۷

اکبری: پیروزی برابر کانادا خودباوری ما را کامل کرد

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به نتایجی که کسب کردیم به خودباوری لازم رسیده‌ایم و پیروزی مقابل کانادا این خودباوری را تکمیل کرد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی سه بر صفر ایران مقابل کانادا در بازی نخست هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم ما در 6 بازی گذشته با توجه به نتایجی که کسب کردیم به خودباوری لازم رسیده و کسب پیروزی سه بر صفر مقابل کانادا این خودباوری را تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان حالا بازی می‌کنند و نتایج بهتری نسبت به قبل می‌گیرند.‎

وی ادامه داد: علاوه بر این ما از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بودیم و باید از تماشاگران به خاطر حمایت پرشور آنها تشکر کنم. بازی در مقابل چنین تماشاگرانی برای هر تیمی بسیار دشوار است‎. 

لیگ ملت‌های والیبال| غفور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران- کانادا شد

 

اکبری عنوان کرد: هر دو تیم در بازی امروز سرویس‌های بسیار خوبی زدند و دریافت کننده‌ها در دریافت توپ‌های اول مشکل داشتند. این مشکل در تیم کانادا به مراتب بیشتر بود علاوه بر این ما در هر بازی برای تعریف با توجه به توانایی‌های آنها برنامه‌ریزی خاصی داریم.

انتهای پیام/ 

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم