Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکتر سعيد پورعلي با تاکيد بر وظايف مهم خانه مطبوعات گفت: تشکيل خانه مطبوعات مسئوليت بزرگ رسانه اي، اجتماعي و شرعي را بر دوش منتخبان اين خانه قرار مي دهد و لايه اي ديگر بر لايه هاي هويتي تشکل هاي صنفي کيش مي افزايد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، دکتر سعيد پورعلي در مراسم انتخابات هيئت مديره خانه مطبوعات و رسانه هاي کيش با اشاره به اينکه تشکيل اين مجمع و انتخاب اعضاء هيئت مديره سومين گام تلاش ها در جهت تشکيل خانه مطبوعات جزيره کيش است اظهار داشت: گشايش خانه مطبوعات گام نخست، برگزاري انتخابات هيئت موسس دومين گام و تشکيل مجمع عمومي و برگزاري انتخابات هيئت مديره سومين گامي در راستاي تحقق اهداف متعددي است که براي تشکل هاي صنفي و غير دولتي برشمرده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مسئوليت بزرگ رسانه اي، اجتماعي و شرعي منتخبان خانه مطبوعات افزود: با برگزاري اين انتخابات لايه اي ديگر بر لايه هاي هويتي تشکل هاي صنفي جزيره کيش افزوده خواهد شد.
معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد کيش افزود: اگر آرامش، امنيت و زندگي در جزيره کيش با شهرهاي ديگر سرزمين اصلي متفاوت است بايد رسانه هاي ما نيز متفاوت تر عمل کنند.
وي تاکيد کرد: ارتقاء کيفي و کمي فعاليت هاي رسانه در جزيره کيش از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کيش است که به طور قطع با راه اندازي خانه مطبوعات تحقق خواهد يافت.
پورعلي روايت سازي رويدادهاي جزيره، برگزاري جشنواره ها و رويدادهاي مهم در حوزه هاي مختلف، تقويت بنيه اقتصادي رسانه هاي جزيره کيش و تبديل آن ها به بخش هاي قدرتمند رسانه اي، آسيب شناسي رسانه اي، ضرورت توليد محتوي و اطلاع رساني به ويژه در خصوص ظرفيت ها و توانمندي هاي جزيره کيش در حوزه هاي مختلف اقتصادي، گردشگري، سرمايه گذاري و ديگر حوزه هاي مغفول مانده و معرفي اين ظرفيت ها در سرزمين اصلي و منطقه را از مهمترين وظايف خانه مطبوعات و رسانه هاي کيش عنوان کرد.
توجه به نقش مهم ايجاد پل ارتباطي ميان مردم و حاکميت در سطح ملي و نمايندگان عالي حاکميت در جزيره کيش، اميد افزايي، پرهيز از ايجاد ياس و نا اميدي، نقد عالمانه و نظارت منصفانه و پرهيز از تخريب با اشراف کامل به مرز بندي ميان نقد و تخريب از ديگر مواردي بود که مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش به عنوان وظايف خانه مطبوعات عنوان کرد.
گفتني است نخستين انتخابات هيئت مديره خانه مطبوعات کيش با حضور معاونت فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد کيش، مديران فرهنگي و هنري معاونت سازمان، رئيس شوراي شهر کيش، مديرعامل جامعه بازاريان و بازرگانان کيش، نماينده جامعه هتلداران کيش، نماينده دفتر امام جمعه کيش، نماينده بخشداري کيش، مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش به عنوان اعضاء ناظر بر انتخابات و حداکثر اعضاء خانه مطبوعات در سالن رازي مرکز همايش هاي بين المللي کيش برگزار و اعضاء اصلي و علي البدل هيئت مديره براي دو سال و بازرسان خانه مطبوعات براي يک سال انتخاب و معرفي شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم